Sebepodpora u začínajících učitelů a jejich reflektovaná pedagogická praxe
Název práce v češtině: | Sebepodpora u začínajících učitelů a jejich reflektovaná pedagogická praxe |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Self-strenghtening in Young Teachers and Their Reflective Pedagogical practice |
Klíčová slova: | sebepodpora|začínající učitel|reflektovaná pedagogická praxe|mentoring|fakultní učitel|didaktik|reflektivní seminář |
Klíčová slova anglicky: | self-strengthening|self-support|prospective teacher|reflected pedagogical practice|mentoring|faculty teacher|didactician|reflective seminar |
Akademický rok vypsání: | 2019/2020 |
Typ práce: | disertační práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra psychologie (21-KPS) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Eva Šírová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 14.10.2019 |
Datum zadání: | 14.10.2019 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 14.10.2019 |
Datum a čas obhajoby: | 30.03.2023 14:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 05.12.2022 |
Datum proběhlé obhajoby: | 30.03.2023 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Mgr. Veronika Šporclová, Ph.D. |
doc. PhDr. Dana Dobrovská, CSc. | |