Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Sebepodpora u začínajících učitelů a jejich reflektovaná pedagogická praxe
Název práce v češtině: Sebepodpora u začínajících učitelů a jejich reflektovaná pedagogická praxe
Název v anglickém jazyce: Self-strenghtening in Young Teachers and Their Reflective Pedagogical practice
Klíčová slova: sebepodpora|začínající učitel|reflektovaná pedagogická praxe|mentoring|fakultní učitel|didaktik|reflektivní seminář
Klíčová slova anglicky: self-strengthening|self-support|prospective teacher|reflected pedagogical practice|mentoring|faculty teacher|didactician|reflective seminar
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: disertační práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra psychologie (21-KPS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Eva Šírová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 14.10.2019
Datum zadání: 14.10.2019
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 14.10.2019
Datum a čas obhajoby: 30.03.2023 14:00
Datum odevzdání elektronické podoby:05.12.2022
Datum proběhlé obhajoby: 30.03.2023
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: Mgr. Veronika Šporclová, Ph.D.
  doc. PhDr. Dana Dobrovská, CSc.
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK