Získávání znalostí z marketingových dat
Název práce v češtině: | Získávání znalostí z marketingových dat |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Knowledge discovery in marketing data |
Klíčová slova: | dobývání znalostí z databází|data mining|CRISP-DM|online marketing|marketing |
Klíčová slova anglicky: | knowledge discovery in databases|data mining|CRISP-DM|online marketing|marketing |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK) |
Vedoucí / školitel: | prof. RNDr. Jiří Ivánek, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 12.09.2018 |
Datum zadání: | 12.09.2018 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 19.10.2018 |
Datum a čas obhajoby: | 27.01.2020 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 16.12.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 27.01.2020 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | PhDr. Helena Lipková, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce bude prozkoumat možnosti využití metod data miningu při analýze online marketingových kampaní a ověřit vybranou metodu na vzorku dat. Účelem experimentální aplikace bude zjistit, zda existují segmenty uživatelů internetu, kteří na danou komunikaci reagují častěji než jiné segmenty, a nalézt případné souvislosti v databázi Osnova: 1.Úvod 2.Data mining - obecné informace o metodách, nástroje pro praktické aplikace; Metodika CRISP-DM 3.Vybrané příklady využití data miningu v online marketingu 4.Praktická aplikace vybrané metody data miningu na kampaňových datech 5.Zhodnocení 6.Závěr Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
Seznam odborné literatury |
BERKA, Petr. Dobývání znalostí z databází. Vyd. 1. Praha: Academia, 2003, 366 s. ISBN 80-200-1062-9 LINOFF, Gordon S., BERRY, Michael J.A.. Data mining techniques: for marketing, sales, and customer relationship management[online]. 3rd ed. Indianapolis, IN: Wiley Pub., 2011, xl, 847 p. ISBN 978-111-8087-503. RAUCH, Jan a Milan ŠIMŮNEK. Dobývání znalostí z databází, LISp-Miner a GUHA. Praha: Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2014. ISBN 9788024520339. RUD, Olivia Parr. Data mining: praktický průvodce dolování dat pro efektivní prodej, cílený marketing a podporu zákazníků (CRM) / Olivia Parr Rud ; [z anglického originálu Data mining cookbook: Modeling data for marketing, Risk and Customer Relationship Management přeložili Ivo Magera a Milan Daněk]. 2001. ISBN 8072265776. SKALSKÁ, Hana. Data mining a klasifikační modely. Hradec Králové: Gaudeamus, 2010. ISBN 9788074350887. |