Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Současné trendy v oblasti competitive intelligence
Název práce v češtině: Současné trendy v oblasti competitive intelligence
Název v anglickém jazyce: Current trends in the field of competitive intelligence
Klíčová slova: Konkurenční zpravodajství|informační zdroje|současné trendy|strategické plánování
Klíčová slova anglicky: Competitive Intelligence|information resources|current trends|strategic planning
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK)
Vedoucí / školitel: Mgr. Adéla Jarolímková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 20.05.2017
Datum zadání: 20.05.2017
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 14.06.2017
Datum a čas obhajoby: 13.06.2018 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:08.05.2018
Datum proběhlé obhajoby: 13.06.2018
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: PhDr. Radka Římanová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zpracovat ucelený přehled informačních zdrojů používaných v současné době v oboru competitive intelligence a zároveň návrh na jejich využití v analýze konkurenčního prostředí vybrané společnosti/instituce.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem aktuálních trendů v oblasti competitive intelligence. Teoretická část vymezuje přehled současných informačních zdrojů a trendů a praktická část se zaměřuje na stav využití competitive intelligence ve vybrané společnosti a podává návrh zlepšení s využitím poznatků z teoretické části.
Diplomová práce bude vypracována v souladu se směrnicemi a metodikami pro kvalifikační práce Filozofické fakultuy Univerzity Karlovy.
Seznam odborné literatury
* BARTES, František. Competitive intelligence: základ pro strategické rozhodování podniku. Vyd. 1. Ostrava: Key Publishing, 2012. 317 s. ISBN 978-80-7418-113-9.

* MOLNÁR, Zdeněk. Competitive intelligence, aneb, Jak získat konkurenční výhodu. Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2012. 254 s. ISBN 978-80-245-1908-1.

* MASAŘÍKOVÁ, Gabriela. Konkurenční zpravodajství anebo nelegální špionáž?. Ikaros [online]. 2010, roč. 14, č. 1 [cit. 2017-05-08]. urn:nbn:cz:ik-13360. ISSN 1212-5075. Dostupné z: http://ikaros.cz/node/13360.

* MUÑOZ-CAÑAVATE, Antonio a Pedro HÍPOLA. Information resources for competitive intelligence: An approach to the information available on the European Union's websites. Journal of Business [online]. 2017, roč. 22, č. 1, s. 32-45 [cit. 2017-05-08]. DOI: 10.1080/08963568.2016.1258936. ISSN 0896-3568. Dostupné z: http://www.tandfonline.com.ezproxy.is.cuni.cz/doi/full/10.1080/08963568.2016.1258936?scroll=top&needAccess=true.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK