Současné trendy v oblasti competitive intelligence
Název práce v češtině: | Současné trendy v oblasti competitive intelligence |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Current trends in the field of competitive intelligence |
Klíčová slova: | Konkurenční zpravodajství|informační zdroje|současné trendy|strategické plánování |
Klíčová slova anglicky: | Competitive Intelligence|information resources|current trends|strategic planning |
Akademický rok vypsání: | 2016/2017 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Adéla Jarolímková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 20.05.2017 |
Datum zadání: | 20.05.2017 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 14.06.2017 |
Datum a čas obhajoby: | 13.06.2018 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 08.05.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 13.06.2018 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | PhDr. Radka Římanová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je zpracovat ucelený přehled informačních zdrojů používaných v současné době v oboru competitive intelligence a zároveň návrh na jejich využití v analýze konkurenčního prostředí vybrané společnosti/instituce. Anotace: Diplomová práce se zabývá tématem aktuálních trendů v oblasti competitive intelligence. Teoretická část vymezuje přehled současných informačních zdrojů a trendů a praktická část se zaměřuje na stav využití competitive intelligence ve vybrané společnosti a podává návrh zlepšení s využitím poznatků z teoretické části. Diplomová práce bude vypracována v souladu se směrnicemi a metodikami pro kvalifikační práce Filozofické fakultuy Univerzity Karlovy. |
Seznam odborné literatury |
* BARTES, František. Competitive intelligence: základ pro strategické rozhodování podniku. Vyd. 1. Ostrava: Key Publishing, 2012. 317 s. ISBN 978-80-7418-113-9. * MOLNÁR, Zdeněk. Competitive intelligence, aneb, Jak získat konkurenční výhodu. Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2012. 254 s. ISBN 978-80-245-1908-1. * MASAŘÍKOVÁ, Gabriela. Konkurenční zpravodajství anebo nelegální špionáž?. Ikaros [online]. 2010, roč. 14, č. 1 [cit. 2017-05-08]. urn:nbn:cz:ik-13360. ISSN 1212-5075. Dostupné z: http://ikaros.cz/node/13360. * MUÑOZ-CAÑAVATE, Antonio a Pedro HÍPOLA. Information resources for competitive intelligence: An approach to the information available on the European Union's websites. Journal of Business [online]. 2017, roč. 22, č. 1, s. 32-45 [cit. 2017-05-08]. DOI: 10.1080/08963568.2016.1258936. ISSN 0896-3568. Dostupné z: http://www.tandfonline.com.ezproxy.is.cuni.cz/doi/full/10.1080/08963568.2016.1258936?scroll=top&needAccess=true. |