Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Informační chování středoškolských učitelů
Název práce v češtině: Informační chování středoškolských učitelů
Název v anglickém jazyce: Information behaviour of secondary school teachers
Klíčová slova: učitel|střední škola|informační potřeby|informační chování|průzkum|dotazníkový průzkum|pedagogika|rozhovor
Klíčová slova anglicky: teacher|secondary school|information needs|information behaviour|survey|questionnaire|education|interview
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK)
Vedoucí / školitel: Mgr. Adéla Jarolímková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 20.05.2017
Datum zadání: 20.05.2017
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 14.06.2017
Datum a čas obhajoby: 17.06.2019 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:06.05.2019
Datum proběhlé obhajoby: 17.06.2019
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: PhDr. Hana Landová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zjistit proč a jak vyhledávají středoškolští učitelé informace související s jejich oborovým zaměřením a výukou, jak je vyhodnocují a jaká je jejich motivace k vyhledávání informací. Výzkum bude probíhat v podobě kvalitativních dotazníků se středoškolskými učiteli, kteří působí v Hradci Králové. V závěru práce budou shrnuty a vyhodnoceny zjištěné informace.
Bakalářská práce bude vytvořena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
Seznam odborné literatury
HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 3. vyd. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-26202196.
CASE, Donald Owen. Looking for information: a survey of research on information seeking, needs, and behavior. 2nd ed. London: Elsevier, 2007. Library and information science. ISBN 9780123694300. Dostupné také z: http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0702/2006050838-d.html
REICHEL, Jiří. Kapitoly metodologie sociálních výzkumů. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-3006-6
SPILKOVÁ, Vladimíra. Současné proměny vzdělávání učitelů. Brno: Paido, 2004. ISBN 80--7315-081-6
ČERNÝ, Michal, Dagmar CHYTKOVÁ, Pavlína MAZÁČOVÁ a Gabriela ŠIMKOVÁ. Informační vzdělávání pro učitele. Brno: Flow, 2015. ISBN 978-80-88123-07-1
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK