Úspěšný učitel - různé pohledy na kvalitu pedagoga
Název práce v češtině: | Úspěšný učitel - různé pohledy na kvalitu pedagoga |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | A successful teacher -different perspectives on teacher quality |
Klíčová slova: | Učitel|pedagog|úspěšný učitel|typologie|autorita |
Klíčová slova anglicky: | Teacher|pedagogue|succesful teacher|typology|autority |
Akademický rok vypsání: | 2016/2017 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (21-KPED) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Jaroslav Koťa |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 02.11.2016 |
Datum zadání: | 02.11.2016 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 10.07.2017 |
Datum a čas obhajoby: | 30.01.2018 11:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 10.07.2017 |
Datum proběhlé obhajoby: | 30.01.2018 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | doc. PhDr. Martin Strouhal, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
Ancient Civilisations of the Old World. In: Pinterest [online]. 2009 [cit. 2017-06-26]. Dostupné z: 1url.cz/ptD23 Akční plán pro inkluzivní vzdělávání na období 2016 - 2018. In: Česká škola [online]. Praha: Albatros Media, 2015 [cit. 2017-07-07]. Dostupné z: 1url.cz/gtDZr BENDL, Stanislav a Anna KUCHARSKÁ. Kapitoly ze školní pedagogiky a školní psychologie: skripta pro studenty vykonávající pedagogickou praxi. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2008. ISBN 978-80-7290-366-5. BĚLECKÝ, Zdeněk. Klíčové kompetence v základním vzdělávání. Praha: Výzkumný ústav pedagogický, 2007. ISBN 978-80-87000-07-6. ČÁP, Jan; MAREŠ, Jiří. Psychologie pro učitele. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-463-6 FONTANA, David. Psychologie ve školní praxi: Příručka pro učitele. Praha: Portál, 1997. ISBN 80-7178-063-4. GIDDENS, Anthony. Sociologie. Praha: Argo, 1999. ISBN 80-7203-124-4. HARTL, Pavel a Helena HARTLOVÁ. Psychologický slovník. Praha: Portál, 2000. ISBN 80-7178-303-X. HAVLÍK, Radomír a Jaroslav KOŤA. Sociologie výchovy a školy. Vyd. 2. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-327-7. HONZÁK, Radkin. Syndrom vyhoření. In: Psychologie.cz [online]. Praha: Mindlab, 2012 [cit. 2017-07-02]. Dostupné z: 1url.cz/3tDCZ CHLAD, Miloš. Sociologie výchovy. In: Distanční vzdělávání UJAK [online]. Praha: UJAK, 2012 [cit. 2017-06-06]. Dostupné z: 1url.cz/ytDVh KASPER, Tomáš a Dana KASPEROVÁ. Dějiny pedagogiky. Praha: Grada, 2008. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-2429-4. KOHOUTEK, Rudolf. Typologie osobnosti učitelů. In: Psychologie v teorii a praxi [online]. 2009 [cit. 2016-05-01]. Dostupné z: http://1url.cz/vtuzb KUBIŠOVÁ, Hana. Motivace k učitelské profesi. Brno, 2008. Diplomová práce. Masarykova univerzita. Vedoucí práce Vladimír Jůva. LAPČÍKOVÁ, Marie. Vliv základních uměleckých škol na rozvoj sociální inteligence jedince. Zlín, 2013. Bakalářská práce. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Vedoucí práce Miloslav Jůzl. LAUDER, Silvie a Petr TŘEŠŇÁK. Prokleté charisma. Respekt. 2016, 27(48), str. 18-21. ISSN 0862-6545. MALACH, Josef. Školní pedagogika. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2002. MALACH, Josef. Teorie metodiky výchovy. In: Distanční vzdělávání UJAK [online]. Praha: UJAK, 2012 [cit. 2017-06-06]. Dostupné z:1url.cz/EtDVk MIKOVÁ, Marcela. Typologie budoucích učitelů v závislosti na jejich interakci a komunikaci. Brno, 2006. Dostupné také z: http://1url.cz/ytuKv. Disertační práce. Masarykova Univerzita. PELIKÁN, Jiří. Výchova jako teoretický problém. Ostrava: Amosium Servis, 1995. ISBN 80-85498-27-8. PODLAHOVÁ, Libuše. První kroky učitele. Praha: Triton, 2004. První pomoc pro pedagogy. ISBN 80-7254-474-8. POSPÍŠIL, Radek. Pedagog – požadavky, kompetence. In: Úvod do pedagogiky [online]. Brno: Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita, 2009 [cit. 2017-06-01]. Dostupné z: 1url.cz/4t4bq PRŮCHA, Jan, Jiří MAREŠ a Eliška WALTEROVÁ. Pedagogický slovník. 4. aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-772-8. RABUŠICOVÁ, Milada. K sociologii výchovy, vzdělání a školy. Brno: Masarykova univerzita, 1991. ISBN 80-210-0328-6. SMETÁNKOVÁ, Irena a Anna ŠLÉGROVÁ. Vzdělávací cíle a realita výuky [online]. Praha: SCIO, 2011 [cit. 2017-06-06]. Dostupné z: 1url.cz/jtD3U Syndrom vyhoření. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, 2001- [cit. 2017-07-07]. Dostupné z: 1url.cz/PtDC6 ŠMAHELOVÁ, Bohumíra. Dějiny pedagogiky: Studijní podpora. Brno, 2009. Dostupné také z: 1url.cz/JtDfP ŠTĚTOVSKÁ, Iva. Vybrané psychologické souvislosti změn v profesi učitele a jeho přípravě. Praha, 2008. Dizertační práce. Univerzita Karlova v Praze. Vedoucí práce Ilona Gillernová. ŠTRÉBLOVÁ, Miroslava. Vybrané kapitoly z pedagogiky: informace, výchova, pedagogika. V Praze: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014. ISBN 978-80-7290-669-7. Temperament. In: E-learningová podpora mezioborové integrace výuky tématu vědomí na UP Olomouc [online]. Olomouc: Univerzita Palackého, 2012 [cit. 2017-06-22]. Dostupné z: 1url.cz/9t462 TUČEK, Milan. Prestiž povolání - červen 2012. In: Česká škola [online]. Praha: CVVM, 2013 [cit. 2017-05-06]. Dostupné z: 1url.cz/7tDD8 Tutor. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, 2001- [cit. 2017-06-20]. Dostupné z: 1url.cz/Tt4nx Učitel. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, 2001- [cit. 2016-02-12]. Dostupné z: http://1url.cz/otuzi VACÍNOVÁ, Tereza. Výchova a vzdělávání v antickém Římě. In: Distanční vzdělávání UJAK [online]. Praha: UJAK, 2012 [cit. 2017-06-06]. Dostupné z: 1url.cz/qtDVq VALIŠOVÁ, Alena a Hana KASÍKOVÁ. Pedagogika pro učitele. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3357-9. WILSON, Lewis. A Typology of Teaching for Use in Teacher Education. The University of Melbourne, 1981. Dostupné také z: 1url.cz/ot4bO Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů. Praha, 2016, ročník 2004, číslo 563. Dostupné také z: 1url.cz/4t4bH |