Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Význam marketingové komunikace pro podnik
Název práce v češtině: Význam marketingové komunikace pro podnik
Název v anglickém jazyce: The importance of marketing communications for a company
Klíčová slova: politická strana, propagace, srovnání
Klíčová slova anglicky: political party, promotion, comparison
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra ekonomie a empirických právních studií (22-KNH)
Vedoucí / školitel: Ing. Jan Pokorný
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 14.11.2016
Datum zadání: 22.11.2016
Datum potvrzení stud. oddělením: 31.01.2018
Datum a čas obhajoby: 31.01.2018 12:00
Místo konání obhajoby: Právnická fakulta UK, nám. Curieových 7, Praha 1, 341, 341
Datum odevzdání elektronické podoby:04.12.2017
Datum proběhlé obhajoby: 31.01.2018
Oponenti: Ing. Dagmar Charvátová, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK