Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Specifika domácí přípravy žáků na anglický jazyk
Název práce v češtině: Specifika domácí přípravy žáků na anglický jazyk
Název v anglickém jazyce: Specifics of pupils´ home preparation for English lessons
Klíčová slova: anglický jazyk|domácí příprava|rodiče|spolupráce|strategie učení|učební styl|učební taktiky|učitelé|žáci
Klíčová slova anglicky: English language|home preparation|involvement|learning strategies|learning styles|learning techniques|parents|pupils|teachers
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (21-KPED)
Vedoucí / školitel: Mgr. Martina Švandová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 13.06.2016
Datum zadání: 13.06.2016
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 24.05.2017
Datum a čas obhajoby: 13.09.2017 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:02.07.2017
Datum proběhlé obhajoby: 13.09.2017
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Tato práce se bude zabývat domácí přípravou na anglický jazyk na vybrané základní škole. Zkoumány budou především tři úhly pohledu na domácí přípravu: z pohledu žáka, rodiče a učitele. Cílem práce je porovnat tyto perspektivy a navrhnout kroky, které by vedly k zefektivnění přípravy žáků. A dále popsat komunikaci probíhající mezi žáky a učiteli a mezi rodiči a učiteli. Dílčím cílem práce bude vystihnout odlišnosti domácí přípravy na anglický jazyk a přípravy na další předměty, nalézt případná specifika a možná úskalí.
Seznam odborné literatury
RABUŠICOVÁ, M., ŠEDOVÁ, K., TRNKOVÁ, K. ČIHÁČEK, V. Škola a /versus/ rodina. MU v Brně, 2004. ISBN 80-210-3598-6
HELMS, W. Lépe motivovat – méně se rozčilovat. Praha: Portál, 1996. ISBN 80-7178-087-1
ČAPEK, R. Učitel a rodič. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4640-1
CANGELOSI, J., S., Strategie řízení třídy: jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce. Praha: Portál, 2006. ISBN 80-7367-118-2
COOPER, H. The Battle Over Homework: Common Ground for Administrators, Teachers, and, Parents. Thousand Oaks: Corwin Press, 2007. ISBN 1-4129-3713-2
VALIŠOVÁ, Alena, Hana KASÍKOVÁ a Miroslav BUREŠ. Pedagogika pro učitele. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2011. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-3357-9.
KASÍKOVÁ, Hana a Jana STRAKOVÁ (eds.). Diverzita a diferenciace v základním vzdělávání. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 978-80-246-1911-8.
ŠVAŘÍČEK, Roman, Klára ŠEĎOVÁ a kol. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Vyd. 2. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0644-6.
ZÄHME, V. 2005. Co by děti měly znát : Odhalování dětských světů. Rodičovské omyly. Co o svých dětech možná nevíte.. 1. vyd. Čestlice : Rebo, 2005. 202 s. ISBN 80-7234-420-X.
MOŽNÝ, I. 2006. Rodina a společnost. Praha : SLON, 2006. 312 s. ISBN 80-86429- 58-X.
MARTIN, M.; WALTMANOVÁ-GREENWOODOVÁ, C. 1997. Jak řešit problémy dětí se školou : lexikon pro rodiče. 1. vyd. Praha : Portál, 1997. Domácí úkoly, s. 39- 50. ISBN 80-7178-125-8.
HONG, E., MILGRAM, R. M. Homework : motivation and learning preference. 1.vyd. Westport, Conn. : Bergin & Garvey, 2000. 191 s. ISBN 0–89789–585–1.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK