Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Informační vzdělávání studentů kombinovaného studia na příkladu ČZU
Název práce v češtině: Informační vzdělávání studentů kombinovaného studia na příkladu ČZU
Název v anglickém jazyce: Information education of students of combined forms of study at CULS
Klíčová slova: kombinované studium|studenti kombinovaného studia|vysokoškolské knihovny|informační vzdělávání|informační gramotnost|Česká zemědělská univerzita v Praze|Studijní a informační centrum ČZU v Praze
Klíčová slova anglicky: combined study|students of combined study|academic libraries|information education|information literacy|Czech University of Life Sciences Prague|Study and Information Centre CULS Prague
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK)
Vedoucí / školitel: PhDr. Hana Landová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 13.06.2016
Datum zadání: 13.06.2016
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 17.08.2016
Datum a čas obhajoby: 13.06.2018 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:02.05.2018
Datum proběhlé obhajoby: 13.06.2018
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: Mgr. Adéla Jarolímková, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zmapování problematiky informačního vzdělávání pro studenty kombinovaného studia. Pozornost bude věnována především specifikům vzdělávání těchto studentů, možnostem hodnocení výuky, formám výuky a zahraniční praxi. Praktická část se bude zabývat informačním vzděláváním studentů kombinovaného studia na České zemědělské univerzitě v Praze.
Osnova:
1) Specifika vzdělávání studentů kombinované formy studia na VŠ: charakteristika studentů a jejich vzdělávacích potřeb, efektivní výukové metody, studijní materiály

2) Příklady dobré praxe informačního vzdělávání studentů kombinovaného studia: české i zahraniční.

3) Případová studie České zemědělské univerzity v Praze: aktuální situace, SWOT analýza informačního vzdělávání studentů kombinovaného studia, návrh opatření

Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
Seznam odborné literatury
Daugherty, Alice, ed. a Russo, Michael F., ed. Information literacy programs in the digital age: educating college and university students online. Chicago: Association of College and Research Libraries, 2007. ix, 275 s. ISBN 978-0-8389-8444-4.

FIGA, Elizabeth, Tonda BONE a Janet R. MACPHERSON. Faculty-Librarian Collaboration for Library Services in the Online Classroom: Student Evaluation Results and Recommended Practices for Implementation. Journal of Library [online]. 2009,3(2), 67-102.

HOLLOWAY, Kristine. Outreach to Distance Students: A Case Study of a New Distance Librarian. Journal of Library [online]. 2011,5(1-2), 25-33.

RITTERBUSH, Jon. Assessing Academic Library Services to Distance Learners: A Literature Review of Perspectives from Librarians, Students, and Faculty. The Reference Librarian [online]. 2013,55(1), 26-36.

TWOMEY, Beth. Authentic Assessments: Praxis for the Distance Librarian. Journal of Library [online]. 2015,9(1-2), 170-178.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK