Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Faktory ovlivňující vztah pracovníka k organizaci
Název práce v češtině: Faktory ovlivňující vztah pracovníka k organizaci
Název v anglickém jazyce: Factors influencing relationship of an employee to an organization
Klíčová slova: organizační závazek|oddanost|loajalita|zaměstnanecký vztah|fluktuace
Klíčová slova anglicky: organizational commitment|commitment|loyalty|employment relationship|turnover
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra psychologie (21-KPS)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Milan Rymeš, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 09.07.2015
Datum zadání: 09.07.2015
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 05.08.2015
Datum a čas obhajoby: 04.09.2017 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:25.07.2017
Datum proběhlé obhajoby: 04.09.2017
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: doc. PhDr. MUDr. Mgr. Radvan Bahbouh, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem teoretické části diplomové práce je rozpracování tématu vztahu pracovníků k organizaci a popis faktorů, které tento vztah ovlivňují. Stěžejními kategoriemi budou: pracovní spokojenost, pracovní postoje a „commitment“.
Empirická část si klade za cíl zhodnocení míry pozitivního či negativního vztahu zaměstnanců ke konkrétní organizaci a identifikaci faktorů, které se na míře tohoto vztahu podílejí. Použitou metodou bude autorský dotazník vytvořený přímo pro konkrétní firmu. Tento dotazník bude zjišťovat jednak míru pozitivního či negativního vztahu zaměstnanců k organizaci, tak i faktory, který tento vztah ovlivňují. Jako doplňující metoda bude použit polostrukturovaný rozhovor pro sběr informací od manažerů dané organizace
Seznam odborné literatury
Armstrong, M. (2007). Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. Praha: Grada.
Durkin, D. M. (2005). The loyalty advantage: essential steps to energize your company, your customers, your brand. New York: AMACOM.
Meyer, J. P. &Allen N.J. (1997). Commitment in the workplace: Theory, research, and application. California: Sage Publications.
Nakonečný, M. (2005). Sociální psychologie organizace: nejnovější trendy a postupy. Praha: Grada.
Nový, I. (1993). Podniková kultura a identita. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze.
Zedeck, S. (2011). APA handbook of industrial and organizational psychology. Washington, DC: American Psychological Association.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK