Současnost a budoucnost tabletových periodik v České Republice
Název práce v češtině: | Současnost a budoucnost tabletových periodik v České Republice |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The present and the future of the tablet periodicals in Czech Republic |
Klíčová slova: | tabletový magazín, tabletový časopis, tablet, časopis, inzerce, interaktivita |
Klíčová slova anglicky: | tablet magazine, tablet, magazine, advertising, interactivity |
Akademický rok vypsání: | 2014/2015 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií - studia nových médií (21-UISKNM) |
Vedoucí / školitel: | doc. Mgr. Vít Šisler, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 17.06.2015 |
Datum zadání: | 17.06.2015 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 25.06.2015 |
Datum a čas obhajoby: | 14.09.2016 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 25.07.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 14.09.2016 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Mgr. Josef Šlerka, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Diplomová práce si klade za cíl zmapovat český trh tabletových periodik a popsat možné přístupy k jejich tvorbě a distribuci. Po nastínění historického vývoje a zmapování českého trhu v této oblasti budou presentovány možné přístupy k produkci. Praktická část se pak zaměří na srovnání a kritické zhodnocení odlišností variant (vydání tabletového versus vydání tištěné, popř. versus podoba vydání webové). Pozornost bude mj. věnována zastoupení reklam a jednotlivých žurnalistických žánrů v jednotlivých typech periodiky. Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
Seznam odborné literatury |
KAWOHL, Constantin. Magazines in a Digital Lunchbox How can Magazines on Tablet Devices like the Apple iPad help evolve Editorial Design and Reader Experience?. München: GRIN Verlag GmbH, 2011. ISBN 9783640877430. HOGARTH, Mary a John JENKINS. How to launch a magazine in this digital age. New York: Bloomsbury Academic, 2014 ., ix, 221 p. ISBN 978-1441177995. PHILLIPS, Lorraine. Publish your first digital magazine: taking you from concept to delivery. 195 pages. ISBN 09-889-5350-1. NICHOLAS, Don, Ed COBRUN, Mary VAN DOREN a Amanda MACARTHUR. Digital Magazine Publishing: Creating Digital Magazines in a Tablet Publishing World. Boston: Mequoda Group LLC, 2014, 195 pages. ISBN 978-0977678709. |