Analýza uživatelského chování zájemců o studium na stránkách Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.
Název práce v češtině: | Analýza uživatelského chování zájemců o studium na stránkách Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Analysis of study applicants behavior on the website Faculty of Arts, Charles University in Prague. |
Klíčová slova: | analýza, webová stránka, uživatelské chování, Google Analytics, dotazník |
Klíčová slova anglicky: | analysis, website, user behavior, Google Analytics, quescionnaire |
Akademický rok vypsání: | 2014/2015 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Martin Souček, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 12.06.2015 |
Datum zadání: | 12.06.2015 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 25.06.2015 |
Datum a čas obhajoby: | 13.06.2016 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 30.04.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 13.06.2016 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Mgr. Adéla Jarolímková, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem bakalářské práce je analýza uživatelského chování zájemců o studium na stránkách Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze pomocí nástrojů Google Analytics. Práce je rozdělena na teoretickou část popisující nástroje a možnosti využití Google Analytics a na praktickou, která popisuje chování zájemců, ovlivňující faktory, příp. návrhy na vylepšení. Práce bude doplněna o dotazníkové šetření v rámci vybrané skupiny uchazečů o studium. OSNOVA: 1. Vymezení základních pojmů 2. Popis nástroje Google Analytics 3. Případová studie 4. Shrnutí výsledků, příp. návrhy na zlepšení webu 5. Závěr Bakalářská práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
Seznam odborné literatury |
KRUG, Steve. 2010. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost [sic] webu. Vyd. 1. Překlad Lukáš Krejčí. Brno: Computer Press, 165 s. ISBN 978-80-251-2923-4. CLIFTON, Brian. 2009. Google analytics: podrobný průvodce webovými statistikami. Vyd. 1. Překlad Lukáš Krejčí. Brno: Computer Press, 334 s. ISBN 978-80-251-2231-0. KAUSHIK, Avinash. 2010. Web analytics 2.0: the art of online accountability. Indianapolis, IN: Wiley, xxv, 475 p. ISBN 04-705-2939-3. ŠPINAR, David. 2004. Tvoříme přístupné webové stránky. Brno: Zoner Press, 360 s. ISBN 80-868-1511-0. |