Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Rozvoj obchodních zástupců v oblasti zdravotnických pomůcek
Název práce v češtině: Rozvoj obchodních zástupců v oblasti zdravotnických pomůcek
Název v anglickém jazyce: Development of Sales Representatives in Medical Devices Business
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a personálního řízení (21-KANPR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Mgr. Miroslava Dvořáková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 23.10.2014
Datum zadání: 23.10.2014
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 26.11.2014
Datum a čas obhajoby: 05.09.2016 14:30
Odevzdaná/finalizovaná: ne
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce se bude zabývat rozvojem obchodních zástupců v oblasti zdravotnických pomůcek. Cílem práce je porovnat systémy rozvoje obchodních zástupců v oblasti zdravotnických pomůcek s teoretickými koncepcemi rozvoje pracovníků v organizaci a navrhnout vhodnou koncepci rozvoje obchodních zástupců v dané oblasti vycházející z jejích specifik. Nejprve bude pozornost věnována teoretickým východiskům rozvoje pracovníků v organizaci a specifikám rozvoje obchodních zástupců v oblasti zdravotnických pomůcek. V empirické části bude s využitím dotazníků, pozorování a rozhovorů realizováno šetření stávajících systémů rozvoje obchodních zástupců v oblasti zdravotnických pomůcek. Výstupem práce bude komparace systémů rozvoje obchodních zástupců v oblasti zdravotnických pomůcek s obecnými východisky rozvoje pracovníků v organizaci a návrh koncepce rozvoje obchodních zástupců v oblasti zdravotnických pomůcek.

Obsah:
1 Vzdělávání a rozvoj pracovníků v organizaci
2 Specifika rozvoje obchodních zástupců v oblasti zdravotnických pomůcek
3 Analýza systémů rozvoje obchodních zástupců v oblasti zdravotnických pomůcek
3.1 Empirické šetření současných systémů rozvoje obchodních zástupců v oblasti zdravotnických pomůcek
3.2 Komparace systémů rozvoje obchodních zástupců v oblasti zdravotnických pomůcek s obecnými východisky rozvoje pracovníků
4. Návrh koncepce rozvoje obchodních zástupců v oblasti zdravotnických pomůcek
Seznam odborné literatury
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007, 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Vyd. 1. Praha: Grada, 2010, 204 s. ISBN 978-80-247-2914-5.
BROOKS, Ian. Firemní kultura: jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 296 s. ISBN 80-722-6763-9.
BUCKLEY, Roger a Jim CAPLE. The Theory and Practice of Training. 6th ed. Philadelphia: Kogan Page, 2009, 353 p. ISBN 07-494-5419-9.
ČAKRT, Michal. Konflikty v řízení a řízení konfliktů. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2000, 181 s. ISBN 80-859-4381-6.
HAYES, Nicky. Psychologie týmové práce. Vyd. 1. Praha: Portál, 2005. 189 s. ISBN 80-7178-983-6.
HOROFF, Mace. The Changing Model for O.R. Medical Sales Reps. In: The Medical Sales Blog [online]. 2014-09-10, Dostupné z: http://medicalsalestraining.com/medical-sales-blog/?p=806#more-806
HRONÍK, František. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007, 233 s. ISBN 978-80-247-1457-8.
KOCIANOVÁ, Renata. Personální řízení: východiska a vývoj. 2., přeprac. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 149 s. ISBN 978-80-247-3269-5.
KOPECKÝ, Kamil. E-learning (nejen) pro pedagogy. Vyd. 1. Olomouc: HANEX, 2006, 125 s. ISBN 80-857-8350-9.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 4. rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2007, 399 s. ISBN 978-80-7261-168-3.
LUNDSTROM, William a Robert WRIGHT. Physicians' Perceptions of Pharmaceutical Sales Representatives: A Model for Analysing the Customer Relationship. Journal of Medical Marketing [online]. 2004, roč. 4, č. 1, ISSN 1745-7912. Dostupné z: http://mmj.sagepub.com/content/4/1/29
LUKÁŠOVÁ, Růžena. Organizační kultura: od sdílených hodnot a cílů k vyšší výkonnosti podniku. Vyd. 1. Praha: Grada, 2004, 174 s. ISBN 80-247-0648-2.
Medical Tribune [online]. 2013, roč. 9, č. 20. ISSN 1214-8911. Dostupné z: http://www.tribune.cz/tituly/mtr/archiv/525
NAKONEČNÝ, Milan. Sociální psychologie organizace. Vyd. 1. Praha: Grada, 2005, 225 s. ISBN 80-247-0577-X.
ROGERS, Alan. Teaching adults. 3rd ed., reprinted. Buckingham [u.a.]: Open University Press, 2004, 225 s. ISBN 03-352-1099-6.
VODÁK, Jozef a Alžbeta KUCHARČÍKOVÁ. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2., aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2011, 237 s. ISBN 978-80-247-3651-8.
ZLÁMAL, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. Vyd. 2. nezměněné. Brno: NCONZO, 2009, 150 s. ISBN 978-807-0135-037.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK