Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Přístupy k výuce dětí ze socio-kulturně slabého prostředí Francie a České republiky
Název práce v češtině: Přístupy k výuce dětí ze socio-kulturně slabého prostředí Francie a České republiky
Název v anglickém jazyce: Approaches to teaching children from socio-culturally weak backgrounds in France and the Czech Republic
Klíčová slova: socio-kulturně znevýhodněný žák|inkluze|vyrovnávací postupy|FLS|žáci s OMJ|integrace|žáci s SVP|ČDJ|inkluzivní vzdělávání|multikulturní výchova
Klíčová slova anglicky: socio-culturally disadvantaged pupil|inclusion|compensatory procedures|allophone pupils|pupils with SVP (special needs)|FLS|ČDJ|multicultural education
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: disertační práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (21-KPED)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Martin Strouhal, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 01.10.2013
Datum zadání: 01.10.2013
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 10.06.2014
Datum a čas obhajoby: 10.09.2021 12:00
Datum odevzdání elektronické podoby:10.05.2021
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2021
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: prof. PhDr. Stanislav Štech, CSc.
  PhDr. Jitka Plischke, Ph.D.
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK