Přístupy k výuce dětí ze socio-kulturně slabého prostředí Francie a České republiky
Název práce v češtině: | Přístupy k výuce dětí ze socio-kulturně slabého prostředí Francie a České republiky |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Approaches to teaching children from socio-culturally weak backgrounds in France and the Czech Republic |
Klíčová slova: | socio-kulturně znevýhodněný žák|inkluze|vyrovnávací postupy|FLS|žáci s OMJ|integrace|žáci s SVP|ČDJ|inkluzivní vzdělávání|multikulturní výchova |
Klíčová slova anglicky: | socio-culturally disadvantaged pupil|inclusion|compensatory procedures|allophone pupils|pupils with SVP (special needs)|FLS|ČDJ|multicultural education |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | disertační práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (21-KPED) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Martin Strouhal, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 01.10.2013 |
Datum zadání: | 01.10.2013 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 10.06.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 10.09.2021 12:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 10.05.2021 |
Datum proběhlé obhajoby: | 10.09.2021 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | prof. PhDr. Stanislav Štech, CSc. |
PhDr. Jitka Plischke, Ph.D. | |