Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
PPC Marketing
Název práce v češtině: PPC Marketing
Název v anglickém jazyce: PPC Marketing
Klíčová slova: PPC Marketing, internetový obchod, aplikace, reklama
Klíčová slova anglicky: PPC Marketing, internet shopping, application, advertising
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociologie (21-KSOC)
Vedoucí / školitel: Ing. Petra Průšová
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 28.05.2014
Datum zadání: 28.05.2014
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 03.07.2014
Datum a čas obhajoby: 17.06.2015 08:30
Datum odevzdání elektronické podoby:05.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 17.06.2015
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: Ing. Martina Sieber, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou PPC marketingu v jeho teoretické i praktické podobě. Teoretická část této práce vysvětluje a shrnuje dosavadní informace týkající se právě PPC marketingu. V praktické části je PPC marketing aplikován na internetový obchod s pivy ve snaze zvýšit počet jeho objednávek a výši obratu.
Seznam odborné literatury
· CANAVARI, Maurizio, Petr BUDIŠ a Bohumír ŠTĚDROŇ. International marketing and trade of quality food products: make more money online with holistic conversion rate optimization. Vyd. 1. Wageningen, The Netherlands: Wageningen Academic Publishers, 2009, 347 p. C.H. Beck pro praxi. ISBN 9789086866618.
· FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 245 s. ISBN 978-80-251-3357-6.
· GEFFROY, Edgar K. Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?: online clienting, aneb, Zákazníci dnes nakupují jinak. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2013, 179 s. ISBN 978-80-7261-255-0.
· ŠTĚDROŇ, Bohumír, Petr BUDIŠ a Bohumír ŠTĚDROŇ. Marketing a nová ekonomika: make more money online with holistic conversion rate optimization. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2009, xiv, 198 s. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-146-8.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK