Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketing vzdělávání
Název práce v češtině: Marketing vzdělávání
Název v anglickém jazyce: Marketing of Education
Klíčová slova: Vzdělávací marketing, marketingové řízení, vzdělávací instituce, vysoké školství.
Klíčová slova anglicky: Educational marketing, marketing management, educational institutions, higher education
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociologie (21-KSOC)
Vedoucí / školitel: Ing. Martina Sieber, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 25.05.2014
Datum zadání: 26.05.2014
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 11.06.2014
Datum a čas obhajoby: 17.06.2015 08:30
Datum odevzdání elektronické podoby:06.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 17.06.2015
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: PhDr. Jiří Vinopal, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Práce reflektuje teoretické přístupy vyrovnání se se specifiky marketingu produktu vzdělávání, který balancuje na pomezí služeb a neziskového sektoru. Z toho vyplývají marketingová specifika jak v rovině strategické, tak i taktické. Shromážděné teoretické poznatky jsou srovnávány s konkrétním praktickým příkladem a aplikovány na návrh optimalizace konkrétního marketingu, podpořené analýzou dostupných dat. Tyto návrhy mohou sloužit jako informační podpora při přípravě nové akreditace studijního programu, jež je v praktické části analyzován.
Seznam odborné literatury
Bačuvčík, R. (2011). Marketing neziskových organizací. (1. vyd., 190 s.) Zlín: VeRBuM.
Foret, M.(2012) Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. (2. aktualiz., 116 s.) Brno: BizBooks.
Hannagan, T. (1996). Marketing pro neziskový sektor. (1. vyd., 205 s.) Praha: Management Press.
Jakubíková, D. (2000). Marketing školy. (1.vyd, 54 s.) Liberec: Technická univerzita v Liberci.
Janečková, L. (2001). Marketing služeb. (1. vyd., 179 s.) Praha: Grada.
Kotler, P., & Fox, K. (c1995). Strategic marketing for educational institutions. (12. vyd, 484 s.) Englewood Cliffs: Prentice-Hall.
Lockhart, J. (2011). How to market your school: a guide to marketing, communication, and public relations for school administrators. (19.vyd., 245 s.) Lanham, Md.: Rowman.
Maringe, F. (2009). Marketing higher education: theory and practice. (14. aktualiz., 195 s.) Berkshire: Open University Press.
Marketing vysokých škol: sborník příspěvků z mezinárodní konference projektu Tempus Phare CME 97- 3026, Praha, 16. - 17. března 2000. (2000). (1. vyd., 256 s.) Praha: Centrum pro studium vysokého školství; České vysoké učení technické - Fakulta strojní.
Přibová, M. (1996). Marketingový výzkum v praxi. (1.vyd., 238 s.) Praha: Grada.
Slavík, J. (2014). Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. (1. vyd., 183 s.) Praha: Grada.
Světlík, J. (2006). Marketingové řízení školy. (1.vyd, 300 s.) Praha: ASPI.
Světlík, J. (1996). Marketing školy. (1. vyd., 384 s.) Zlín: Ekka.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK