Marketing vzdělávání
Název práce v češtině: | Marketing vzdělávání |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Marketing of Education |
Klíčová slova: | Vzdělávací marketing, marketingové řízení, vzdělávací instituce, vysoké školství. |
Klíčová slova anglicky: | Educational marketing, marketing management, educational institutions, higher education |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra sociologie (21-KSOC) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Martina Sieber, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 25.05.2014 |
Datum zadání: | 26.05.2014 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 11.06.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 17.06.2015 08:30 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 06.05.2015 |
Datum proběhlé obhajoby: | 17.06.2015 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | PhDr. Jiří Vinopal, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Práce reflektuje teoretické přístupy vyrovnání se se specifiky marketingu produktu vzdělávání, který balancuje na pomezí služeb a neziskového sektoru. Z toho vyplývají marketingová specifika jak v rovině strategické, tak i taktické. Shromážděné teoretické poznatky jsou srovnávány s konkrétním praktickým příkladem a aplikovány na návrh optimalizace konkrétního marketingu, podpořené analýzou dostupných dat. Tyto návrhy mohou sloužit jako informační podpora při přípravě nové akreditace studijního programu, jež je v praktické části analyzován. |
Seznam odborné literatury |
Bačuvčík, R. (2011). Marketing neziskových organizací. (1. vyd., 190 s.) Zlín: VeRBuM.
Foret, M.(2012) Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. (2. aktualiz., 116 s.) Brno: BizBooks. Hannagan, T. (1996). Marketing pro neziskový sektor. (1. vyd., 205 s.) Praha: Management Press. Jakubíková, D. (2000). Marketing školy. (1.vyd, 54 s.) Liberec: Technická univerzita v Liberci. Janečková, L. (2001). Marketing služeb. (1. vyd., 179 s.) Praha: Grada. Kotler, P., & Fox, K. (c1995). Strategic marketing for educational institutions. (12. vyd, 484 s.) Englewood Cliffs: Prentice-Hall. Lockhart, J. (2011). How to market your school: a guide to marketing, communication, and public relations for school administrators. (19.vyd., 245 s.) Lanham, Md.: Rowman. Maringe, F. (2009). Marketing higher education: theory and practice. (14. aktualiz., 195 s.) Berkshire: Open University Press. Marketing vysokých škol: sborník příspěvků z mezinárodní konference projektu Tempus Phare CME 97- 3026, Praha, 16. - 17. března 2000. (2000). (1. vyd., 256 s.) Praha: Centrum pro studium vysokého školství; České vysoké učení technické - Fakulta strojní. Přibová, M. (1996). Marketingový výzkum v praxi. (1.vyd., 238 s.) Praha: Grada. Slavík, J. (2014). Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. (1. vyd., 183 s.) Praha: Grada. Světlík, J. (2006). Marketingové řízení školy. (1.vyd, 300 s.) Praha: ASPI. Světlík, J. (1996). Marketing školy. (1. vyd., 384 s.) Zlín: Ekka. |