Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Diagnostická kompetence učitele
Název práce v češtině: Diagnostická kompetence učitele
Název v anglickém jazyce: The Diagnostic Competence of Teacher
Klíčová slova: Diagnostika, kompetence
Klíčová slova anglicky: The diagnostic, the competence
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (21-KPED)
Vedoucí / školitel: PhDr. Hana Krykorková, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 30.04.2014
Datum zadání: 30.04.2014
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 01.07.2014
Datum a čas obhajoby: 17.06.2015 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:11.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 17.06.2015
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: PaedDr. Eva Valášková Vincejová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce s názvem Diagnostická kompetence učitele se bude zabývat klíčovými pojmy diagnostika a kompetence, dobere se významu diagnostická kompetence učitele a potvrdí nebo stanoví teze z úvodu práce.
Seznam odborné literatury
BELZ, Horst a Marco SIEGRIST. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení: východiska, metody, cvičení a hry. Vyd. 1. Praha: Portál, 2001, 375 s. ISBN 8071784796.
ČÁP, J., MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-463-X
HELUS, Z. Sociální psychologie pro pedagogy. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1168-3
HRABAL, VL. Pedagogicko psychologická diagnostika. Praha : SPN, 1989.
HRABAL, Vladimír a Vladimír HRABAL. Diagnostika: pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky. 2. vyd. Praha: Karolinum, 2002, 199 s. Učební texty Univerzity Karlovy v Praze. ISBN 80-246-0319-5.
KRYKORKOVÁ, H., CHVÁL, M. Pedagogicko psychologická diagnostika a očekávané proměny jejího pojetí. In: Vališová, A., Kasíková, H. a kol. Pedagogika pro učitele. Praha : Grada Publishing, 2007, s. 299 - 317. ISBN 978-80-247-1734-0.
PRŮCHA, Jan. Pedagogická encyklopedie. Vyd. 1. Praha: Portál, 2009, 935 s. ISBN 9788073675462.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK