Jak rozuměl Jindřich Prucha Antonínu Slavíčkovi
Název práce v češtině: | Jak rozuměl Jindřich Prucha Antonínu Slavíčkovi |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | How Jindřich Prucha understood Antonín Slavíček |
Klíčová slova: | Jindřich Prucha, Antonín Slavíček, krajina, Železné hory, Kameničky, Pohřeb, Zlatá ulička |
Klíčová slova anglicky: | Jindřich Prucha, Antonín Slavíček, landscape, Iron Mountains, Kameničky, funeral, Golden Lane |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav pro dějiny umění (21-UDU) |
Vedoucí / školitel: | prof. PhDr. Vojtěch Lahoda, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 24.04.2014 |
Datum zadání: | 24.04.2014 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 28.05.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 02.02.2016 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 07.01.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 02.02.2016 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | prof. PhDr. Roman Prahl, CSc. |
Zásady pro vypracování |
Práce se zaměří se na tvorbu dvou umělců – Antonína Slavíčka a Jindřicha Pruchy, pokusí se nalézt konkrétní příklady Slavíčkova vlivu na dílo Jindřicha Pruchy. Bude se také věnovat pojmu krajina, který oba autory spojuje. |
Seznam odborné literatury |
SEJČEK, Zdeněk. Jindřich Prucha v dopisech a vzpomínkách. 1. vyd. Praha: Odeon, 1988.TOMEŠ, Jan M. Jindřich Prucha. 1. vyd. Praha : Odeon, 1987. MATĚJČEK, Antonín. Jindřich Prucha. Praha: S.V.U. Mánes, Melantrich, 1941. KUBÍČKOVÁ, Jarmila. Malíř předjaří a jara Jindřich Průcha: Život a dílo. Praha: Václav Tomsa, 1941. PRAHL, Roman, RAKUŠANOVÁ, Marie, SRP, Karel a WITTLICH, Petr. Antonín Slavíček 1870-1910. Praha: Gallery, 2004TOMEŠ, Jan. Antonín Slavíček. 1. vyd. Praha: Odeon, 1966. Antonín Slavíček. 1. vyd. Praha: Stát.nakl.krásné lit. a umění, 1965. LAHODA, Vojtěch, NEŠLEHOVÁ, Mahulena a PLATOVSKÁ, Marie. Dějiny českého výtvarného umění 1899 - 1938. 1. vyd. Praha: Academia, 1998. |