Istvan Kantor: portrét performera
Název práce v češtině: | Istvan Kantor: portrét performera |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Istvan Kantor: Portrait of the Performer |
Klíčová slova: | Istvan Kantor, performance, neoismus, mail art, multiidentita, krev, graffiti, teorie divadla |
Klíčová slova anglicky: | Istvan Kantor, Performance, Neoism, Mail art, Multiidentity, Blood, Graffiti, Theatre theory |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra divadelní vědy (21-KDV) |
Vedoucí / školitel: | doc. Mgr. Martin Pšenička, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 23.09.2013 |
Datum zadání: | 24.09.2013 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 16.06.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 03.02.2015 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 08.01.2015 |
Datum proběhlé obhajoby: | 03.02.2015 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Mgr. Alena Sarkissian, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Diplomová práce si klade za cíl představit jednoho ze zakládajících členů neoistického hnutí, kontroverzního multimediálního performera Istvana Kantora. Práce se bude soustředit na jeho přístup k performanci a umění s ohledem na politický, historický a teoretický kontext. |
Seznam odborné literatury |
Fischer-Lichte, E. Estetika performativity. Přel. Markéta Polochová. Mníšek pod Brdy: Na konári, 2011. 336 s.
Fortier, M. Theory/Theatre: an introduction. London: Routledge, 2004. 266 s. Gajdoš, J. Od inscenace k instalaci, od herectví k performanci.Praha: KANT, 2010. 198 s. Gajdoš, J. Postmoderné podoby divadla. Brno: Větrné mlýny, 2001. 159 s. Hulec, V. Skoč do propasti!: dialogy s démony českého divadla. Praha: Pražská scéna, 2000 |