Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Trendy v oblasti podnikových informačních systémů se zaměřením na CRM
Název práce v češtině: Trendy v oblasti podnikových informačních systémů se zaměřením na CRM
Název v anglickém jazyce: Trends in Enterprise Information Systems with Emphasis on CRM Systems
Klíčová slova: CRM, řízení vztahů se zákazníky, podnikové informační systémy, trendy, marketing, cloud computing, sociální sítě, internet věcí, implementace informačního systému
Klíčová slova anglicky: CRM, customer relationship management, enterprise information systems, trends, marketing, cloud computing, social networks, internet of things, information system implementation
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK)
Vedoucí / školitel: PhDr. Helena Lipková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 05.12.2012
Datum zadání: 06.12.2012
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 05.03.2013
Datum a čas obhajoby: 20.06.2016 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:02.05.2016
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2016
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: Jan Dvořák, Dr.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem této diplomové práce je výběr a rozbor hlavních trendů v oblasti podnikových informačních systémů se zaměřením na oblast CRM systémů. Po obecném uvedení do problematiky informačních systémů v podnicích práce nastíní tendence vývoje, které jsou společné pro většinu IS z této oblasti. V druhé části se pak diplomová práce zaměří na konkrétní řešení CRM systému. Rozebere jeho vývoj, trendy a dopad do podnikového prostředí. Závěrem pak práce nastíní další předpokládaný vývoj CRM informačních systémů.

Předběžná osnova:
1. Úvod
2. Uvedení do problematiky podnikových IS
3. Obecné trendy v oblasti CRM systémů
4. Rozbor konkrétního řešení CRM systému – vývoj, trendy a dopad do podnikového prostředí
5. Předpokládaný vývoj CRM systémů
6. Závěr

Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
Seznam odborné literatury
BASL, Josef a Roman BLAŽÍČEK. Podnikové informační systémy: podnik v informační společnosti. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012. Management v informační společnosti. ISBN 978-80-247-4307-3.
BRUCKNER, Tomáš. Tvorba informačních systémů: principy, metodiky, architektury. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 357 s. Management v informační společnosti. ISBN 978-80-247-4153-6.
GÁLA, Libor, Jan POUR a Zuzana ŠEDIVÁ. Podniková informatika: nástroje ke zvyšování kvality informačních systémů. 2., přeprac. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2009, 496 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2615-1.
IT Systems. Brno: CCB, 2000-. ISSN 1802-615X. Vychází 10x ročně.
LEHTINEN, Jarmo. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK