Trendy v oblasti podnikových informačních systémů se zaměřením na CRM
Název práce v češtině: | Trendy v oblasti podnikových informačních systémů se zaměřením na CRM |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Trends in Enterprise Information Systems with Emphasis on CRM Systems |
Klíčová slova: | CRM, řízení vztahů se zákazníky, podnikové informační systémy, trendy, marketing, cloud computing, sociální sítě, internet věcí, implementace informačního systému |
Klíčová slova anglicky: | CRM, customer relationship management, enterprise information systems, trends, marketing, cloud computing, social networks, internet of things, information system implementation |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Helena Lipková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 05.12.2012 |
Datum zadání: | 06.12.2012 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 05.03.2013 |
Datum a čas obhajoby: | 20.06.2016 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 02.05.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 20.06.2016 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Jan Dvořák, Dr. |
Zásady pro vypracování |
Cílem této diplomové práce je výběr a rozbor hlavních trendů v oblasti podnikových informačních systémů se zaměřením na oblast CRM systémů. Po obecném uvedení do problematiky informačních systémů v podnicích práce nastíní tendence vývoje, které jsou společné pro většinu IS z této oblasti. V druhé části se pak diplomová práce zaměří na konkrétní řešení CRM systému. Rozebere jeho vývoj, trendy a dopad do podnikového prostředí. Závěrem pak práce nastíní další předpokládaný vývoj CRM informačních systémů. Předběžná osnova: 1. Úvod 2. Uvedení do problematiky podnikových IS 3. Obecné trendy v oblasti CRM systémů 4. Rozbor konkrétního řešení CRM systému – vývoj, trendy a dopad do podnikového prostředí 5. Předpokládaný vývoj CRM systémů 6. Závěr Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
Seznam odborné literatury |
BASL, Josef a Roman BLAŽÍČEK. Podnikové informační systémy: podnik v informační společnosti. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012. Management v informační společnosti. ISBN 978-80-247-4307-3. BRUCKNER, Tomáš. Tvorba informačních systémů: principy, metodiky, architektury. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 357 s. Management v informační společnosti. ISBN 978-80-247-4153-6. GÁLA, Libor, Jan POUR a Zuzana ŠEDIVÁ. Podniková informatika: nástroje ke zvyšování kvality informačních systémů. 2., přeprac. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2009, 496 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2615-1. IT Systems. Brno: CCB, 2000-. ISSN 1802-615X. Vychází 10x ročně. LEHTINEN, Jarmo. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 158 s. ISBN 978-80-247-1814-9. |