Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism
Název práce v češtině: | Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The role of information centre in marketing a place on an example of agency CzechTourism |
Klíčová slova: | Česká centrála cestovního ruchu, CzechTourism, agentura, destinační marketing, cestovní ruch, produkty, marketingová komunikace, marketingová strategie, reprezentace České republiky, propagace destinace České republiky |
Klíčová slova anglicky: | The Czech Tourist Authority, CzechTourism, agency, destination marketing, tourism, products, marketing communication, marketing strategy, representation of the Czech Republic, promotion of destination Czech Republic |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Radka Johnova, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 28.03.2014 |
Datum zadání: | 28.03.2014 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 09.07.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 01.02.2016 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 14.12.2015 |
Datum proběhlé obhajoby: | 01.02.2016 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | PhDr. Helena Lipková, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je zpracovat problematiku marketingu MÍSTA, které může být jednou z forem zdroje příjmů z turistického ruchu. Bakalářská práce bude analyzovat roli informačního centra v tomto typu marketingu, na konkrétním příkladu agentury Czech Tourism. Osnova: 1. Úvod – co je Czech Tourism a jeho působnost. 2. Informační technologie v cestovním ruchu (Czech Tourism). 3. Marketing v cestovním ruchu (Czech Tourism). 4. Organizace cestovního ruchu v ČR (Czech Tourism). 5. Organizace cestovního ruchu pro zahraniční klientelu (Czech Tourism). 6. SWOT analýza Czech Tourism. 7. Turistická informační centra 8. Závěr Bakalářská práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
Seznam odborné literatury |
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 288 s. Marketing. ISBN 978-80-247-3247-3. PETŘÍČKOVÁ, Lucie; STUDNIČKA, Petr; VRCHOTOVÁ, Martina. Organizace cestovního ruchu v krajích a v turistických regionech České republiky. 2., upravené vyd. Praha: Czech Tourism, 2012, 125 s. ISBN 978-808-7560-013. ZELENKA, Josef. Cestovní ruch: informační a komunikační technologie. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008. 239 s. ISBN 978-80-7041-514-6. CZECH TOURISM. Výroční zpráva ČCCR za rok 2012. 1. vyd. Praha, 2012, 32 s. |