Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism
Název práce v češtině: Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism
Název v anglickém jazyce: The role of information centre in marketing a place on an example of agency CzechTourism
Klíčová slova: Česká centrála cestovního ruchu, CzechTourism, agentura, destinační marketing, cestovní ruch, produkty, marketingová komunikace, marketingová strategie, reprezentace České republiky, propagace destinace České republiky
Klíčová slova anglicky: The Czech Tourist Authority, CzechTourism, agency, destination marketing, tourism, products, marketing communication, marketing strategy, representation of the Czech Republic, promotion of destination Czech Republic
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK)
Vedoucí / školitel: Ing. Radka Johnova, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 28.03.2014
Datum zadání: 28.03.2014
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 09.07.2014
Datum a čas obhajoby: 01.02.2016 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:14.12.2015
Datum proběhlé obhajoby: 01.02.2016
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: PhDr. Helena Lipková, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zpracovat problematiku marketingu MÍSTA, které může být jednou z forem zdroje příjmů z turistického ruchu. Bakalářská práce bude analyzovat roli informačního centra v tomto typu marketingu, na konkrétním příkladu agentury Czech Tourism.
Osnova:
1. Úvod – co je Czech Tourism a jeho působnost.
2. Informační technologie v cestovním ruchu (Czech Tourism).
3. Marketing v cestovním ruchu (Czech Tourism).
4. Organizace cestovního ruchu v ČR (Czech Tourism).
5. Organizace cestovního ruchu pro zahraniční klientelu (Czech Tourism).
6. SWOT analýza Czech Tourism.
7. Turistická informační centra
8. Závěr
Bakalářská práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
Seznam odborné literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 288 s. Marketing. ISBN 978-80-247-3247-3.
PETŘÍČKOVÁ, Lucie; STUDNIČKA, Petr; VRCHOTOVÁ, Martina. Organizace cestovního ruchu v krajích a v turistických regionech České republiky. 2., upravené vyd. Praha: Czech Tourism, 2012, 125 s. ISBN 978-808-7560-013.
ZELENKA, Josef. Cestovní ruch: informační a komunikační technologie. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008. 239 s. ISBN 978-80-7041-514-6.
CZECH TOURISM. Výroční zpráva ČCCR za rok 2012. 1. vyd. Praha, 2012, 32 s.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK