Začínající učitel - analýza jeho osobnosti, působení a nejčastějších problémů v jeho práci
Název práce v češtině: | Začínající učitel - analýza jeho osobnosti, působení a nejčastějších problémů v jeho práci |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Analysis of a beginning teacher and his common problems in an educational process |
Klíčová slova: | začínající učitel, kompetence, vyučovací styl, škloní klima, vzdělávání učitelů, supervize, kázeň, hodnocení, osobnost učitele, autorita, klíčové kompetence, učební styl, časový management |
Klíčová slova anglicky: | beginning teacher, competencies, teaching style, school climate, time management, teacher education, supervision,teacher personality, key competencies, learning style, time, discipline, evaluation |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (21-KPED) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Hana Krykorková, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 11.09.2012 |
Datum zadání: | 11.09.2012 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 20.02.2015 |
Datum a čas obhajoby: | 22.06.2015 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 11.05.2015 |
Datum proběhlé obhajoby: | 22.06.2015 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | PaedDr. Eva Valášková Vincejová, Ph.D. |