The use of new (social) media in the Food business
Název práce v češtině: | Nová (sociální) média a jídlo |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The use of new (social) media in the Food business |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Ústav informačních studií - studia nových médií (21-UISKNM) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Denisa Kera, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 11.05.2012 |
Datum zadání: | 11.05.2012 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 09.07.2013 |
Datum a čas obhajoby: | 16.09.2015 09:00 |
Odevzdaná/finalizovaná: | ne |
Zásady pro vypracování |
1. Aktuální stav 1. 1 nastínění problematiky fastfoodu z hlediska kulturního fenoménu 1. 2 jak nová média ovlivňují trh s jídlem 1. 2. 1 možnosti sociálních sítí 1. 2. 2 aplikace jako nové distribuční kanály 1. 2. 3 interkace a socializační aspekt jídla a jeho virtuální pomůcky 1. 3 Fast „Food studies“: nové technologické směry v kultuře pouličního jídla 1. 3. 1 Food Trucks 1. 3. 2 vědecké kulinářské přístupy 1. 3. 3 hack & mobile komunita 2. HotKarot 2. 1 popis jednotlivých částí projektu 2. 1. 1 OpenSauce jako nový user interface pouličního stánku 2. 1. 2 fenomén mobilního jídla vs. technická úskalí provozu 2. 1. 3 FoodHacking & FoodDesign 2. 1. 4 fastfood jako hra: gamifikace prodeje 3. Analýza dat získaných z praxe projektu Hotkarot Diplomová práce si ve třech částech (seznámení, vlastní projekt, analýza) klade za cíl zpracovat stať o jídle a nových médiích - o vzájemném vlivu, o změnách, které vlivem dostupnosti nových technologií nastaly. Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími normativními dokumenty. |
Seznam odborné literatury |
John Baichtal. Hack This: 24 Incredible Hackerspace Projects from the DIY Movement. 1. Edition. QUE. 6 Oct 2011. 0789748975. Richard R. Wilk. Fast Food/Slow Food: The Cultural Economy of the Global Food System (Society for Economic Anthropology Monographs). illustrated edition. AltaMira Press, 28 Jun 2006. 075910915X Maja Kuzmanovic. Open Sauces. 1. Edition. FoAM, Brussels, Belgium. 2009. ISBN/EAN: 978-90-810733-0-1 Andrew F. Smith. Encyclopedia of Junk Food and Fast Food. 1 edition. Greenwood Press. 30 Aug 2006. 0313335273. James L. Watson. The Cultural Politics of Food and Eating: A Reader (Blackwell Readers in Anthropology). 1 edition. Wiley-Blackwell. 3 Nov 2004. 0631230939 Food+Tech Connect: CONNECTing food and tech innovators [online magazine]. 2012- [cit. 1.5. 2012]. Dostupné z: http://www.foodandtech.com/. |