Postavení aktivit ke komplexnímu nácviku řečových dovedností v učebnicích češtiny jako cizího jazyka na úrovni B1 podle SERR
Název práce v češtině: | Postavení aktivit ke komplexnímu nácviku řečových dovedností v učebnicích češtiny jako cizího jazyka na úrovni B1 podle SERR |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Activities to a comprehensive training of language skills in textbooks of Czech as a foreign language at level B1 according to the Common European Framework of Reference for Languages |
Klíčová slova: | lingvodidaktika, řečové dovednosti, Společný evropský referenční rámec pro jazyky, úroveň B1 |
Klíčová slova anglicky: | lingvodidactic, language skills, level B1, Common European Framework of Reference for Languages |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav bohemistických studií (21-UBS) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Marie Boccou Kestřánková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 31.03.2012 |
Datum zadání: | 14.08.2015 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 08.08.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 07.09.2016 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 15.08.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 07.09.2016 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Mgr. Svatava Škodová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Pokyny k vypracování:
1. Jazykové dovednosti v češtině jako cizím jazyku na úrovni B1 podle SERR 2. Vybrané vyučovací materiály češtiny pro cizince na úrovni B1 podle SERR 3. Současné pojetí nácviku řečových dovedností na úrovni B1 podle SERR 4. Prezentace nespisovných variet českého jazyka 5. Srovnání zjištěných poznatků 6. Závěr |
Seznam odborné literatury |
Doporučená literatura:
Čechová, M. a kol., Čeština – řeč a jazyk, Praha 2000. Čechová, M., Styblík, V., Čeština a její vyučování, Praha 1998. Hendrich, J. a kol., Didaktika cizích jazyků, Praha 1988. Hrdlička M., Gramatika a výuka češtiny jako cizího jazyka, Praha 2009. Richards J. C., Rodgers T. S., Approaches and Methods in Language Teaching, Cambridge 2001. Společný evropský referenční rámec pro jazyky, Jak se učíme jazykům, jak je vyučujeme a jak v jazycích hodnotíme, Olomouc 2002. Šára, M. a kol.: Prahová úroveň - Čeština jako jazyk cizí, Strasbourgh 2001. |