Řečová dovednost čtení jako instrument k nácviku kritického myšlení na 2. stupni základní školy a nižším stupni víceletého gymnázia.
Název práce v češtině: | Řečová dovednost čtení jako instrument k nácviku kritického myšlení na 2. stupni základní školy a nižším stupni víceletého gymnázia. |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Reading as an Instrument for Education of Critical Reading at Lower Secondary School Level |
Klíčová slova: | Kritické myšlení|kritické čtení|čtenářská gramotnost|konstruktivismus|řečové dovednosti|klíčové kompetence|kurikulární dokumenty |
Klíčová slova anglicky: | Critical thinking|critical reading|literacy|constructivism|language skills|key competences|curriculum |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | disertační práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav translatologie (21-UTRL) |
Vedoucí / školitel: | prof. PhDr. Bohuslav Mánek, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 08.12.2011 |
Datum zadání: | 08.12.2011 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 04.03.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 23.09.2019 09:30 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 28.03.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 23.09.2019 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D. |
Ivana Šimonová | |