Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Eurosport jako příklad rozmachu sportovních televizních kanálů v Evropě
Název práce v češtině: Eurosport jako příklad rozmachu sportovních televizních kanálů v Evropě
Název v anglickém jazyce: Eurosport as the example of the expansion of the sport television channels in the Europe
Klíčová slova: Eurosport, satelitní vysílání, mediální sport, panevropské vysílání, sportovní vysílání
Klíčová slova anglicky: Eurosport, satellite broadcasting, sports media, pan-European broadcasting, sports broadcasting
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. David Lukšů, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.10.2010
Datum zadání: 28.04.2011
Datum a čas obhajoby: 23.01.2012 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:29.12.2011
Datum proběhlé obhajoby: 23.01.2012
Oponenti: PhDr. Petr Bednařík, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
BECK, D.; BOSSHART, L. Sports and Media. Communication Research Trends [online]. 2003, ročník 22, č. 4. [cit. 2010-12-19] Dostupné z www <http://cscc.scu.edu/trends/v22/v22_4.pdf>. ISSN: 0144-4646

BOSÁK, J. Televizní kanál Eurosport a jeho místo ve spektru evropského satelitního vysílání. Praha: Univerzita Karlova. Fakulta sociálních věd, 1994, 79 s., 10 s. příloh. Vedoucí diplomové práce neuveden

BOYLE, R.; HAYNES, R. Power play : sport, the media and popular culture. 2. vydání. Edinburgh: Edinburgh University Press, 2009. 254 s. ISBN 9780748635924.

COLLINS, R. From Satellite to Single Market: new communication technology and European Public Service television. 1. vydání. New York: Routledge, 1998. 297 s. ISBN 0-415-17970-X.

COLLINS, R. Media and Identity in Contemporary Europe: Consequences of Global Convergence. 1. vydání. New York: Bristol: Intellect Books, 2002. 174 s. ISBN 1-84150-044-5.

CASHMORE, E. Making sense of sports. 3. vydání. Londýn: Routledge, 2000. 415 s. ISBN 0-203-13360-9.

DĚKANOVSKÝ, J. Sport, média a mýty. 1. vydání. Praha: Dokořán, 2008. 183 s. ISBN 978-80-7363-131-4.

GARRISON, B.; SABLJAK, M. Sports reporting. 2. vydání. Ames: Iowa State University Press, 1993. 354 s. ISBN 0813816920.

GRIPSRUD, J. Television and the European Public Sphere. European Journal of Communication [online], 2007, č. 22 [cit. 2010-10-28]. Dostupné z www <http://ejc.sagepub.com/content/22/4/479> DOI: 10.1177/0267323107083064.

CHALABY, Jean. K. Transnational Television in Europe : The Role of Pan-European Channels. European Journal of Communication [online]. 2002, č. 17 [cit. 2010-12-12]. Dostupné z www <http://ejc.sagepub.com/content/17/2/183>. DOI: 10.1177/0267323102017002692.

CHALABY, J. K. Transnational Television Worldwide: Towards a New Media Order. 1. vydání. New York: I.B. Tauris, 2005. 264 s. ISBN 1-85043-548-0.

CHALABY, Jean. K. Deconstruction the transnational: a typology of cross-border television channels in Europe. New Media Society [online], 2005, č. 7 [cit. 2010-10-15]. Dostupné z www <http://nms.sagepub.com/content/7/2/155>. DOI: 10.1177/1461444805050744.
LAMPRECHT, M.; STAMM, H. Sport zwischen Kultur, Kult und Kommerz. 1. vydání. Curych: Seismo Verlag, 2002. 208 s. ISBN 978-3908239802.

LLINÉS, M.; MORENO, A. B. Television in the Olympic Games: The New Era. 1. vydání. Lausanne: International Olympic Committee, 1999. 208 s. ISBN: 92-9149-045-8. s. 15-40.

LEVER, J.; WHEELER, S. Mass Media and the Experience of Sport. Communication Research [online], 1993. ročník 20, č. 1, [cit. 2011-05-04] Dostupné z www < http://crx.sagepub.com/content/20/1/125>. DOI: 10.1177/009365093020001006.

PROKOP, D. Boj o média: Dějiny nového kritického myšlení o médiích. 1. české vydání. Praha: Karolinum, 2005. 409 s. ISBN 80-246-0618-6.

RAMONET, I. Tyranie médií. 1. české vydání. Praha: Mladá fronta, 2003. 232s. ISBN 80-204-1037-6.

REIFOVÁ, I. Slovník mediální komunikace. 1. vydání. Praha: Portál, 2004. 328 s. ISBN 80-7178-926-7.

ROWE, D. Sport, Culture and the Media. 2. vydání. Berkshire: Open University Press, 2004. 253 s. ISBN 0-335-21075-9.

WENNER, L. A. MediaSport. 2. vydání. New York: Routledge, 2000. 336 s. ISBN 0-415-14041-2.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK