Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Inovativní přístupy a specifika zaváděcí marketigové komunikace nových filmových distribučních společností v České republice
Název práce v češtině: Inovativní přístupy a specifika zaváděcí marketigové komunikace
nových filmových distribučních společností v České republice
Název v anglickém jazyce: Innovative Approches and Specifics of the loading Makreting Communication
of New Film distribution Companies in the Czech Republic
Akademický rok vypsání: 2007/2008
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Michal Šobr, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 21.05.2007
Datum zadání: 21.05.2007
Datum a čas obhajoby: 18.06.2008 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:18.06.2008
Datum proběhlé obhajoby: 18.06.2008
Oponenti: prof. MgA. David Jan Novotný
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK