Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
3D bludiště
Název práce v jazyce práce (slovenština): 3D bludiště
Název práce v češtině: 3D bludiště
Název v anglickém jazyce: 3D maze
Akademický rok vypsání: 2005/2006
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: slovenština
Ústav: Katedra softwarového inženýrství (32-KSI)
Vedoucí / školitel: RNDr. Jana Štanclová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 14.11.2005
Datum zadání: 14.11.2005
Datum a čas obhajoby: 26.06.2007 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:26.06.2007
Datum odevzdání tištěné podoby:26.06.2007
Datum proběhlé obhajoby: 26.06.2007
Oponenti: RNDr. Jiří Dokulil, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit hru inspirovanou hrou Descent. Úkolem hráče je najít cestu 3D bludištěm. Cestu v bludišti ztěžují počítačoví nepřátelé. Hráč má k dispozici několik druhů zbraní. V bludišti se nachází také objekty, které je možné sbírat a které hráči doplní život a náboje. Součástí hry bude i minimapa již navštívené oblasti pro snazší orientaci hráče v bludišti. Hru bude možné kdykoliv uložit. Důraz bude kladen i na grafický engine hry.
Program bude implementován pro OS win32 (s knihovnou OpenGL).
Seznam odborné literatury
[1] www.gamedev.net
[2] Jiří Žára, Bedřich Beneš, Petr Felkel - Moderní počítačová grafika
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK