3D bludiště
Název práce v jazyce práce (slovenština): | 3D bludiště |
---|---|
Název práce v češtině: | 3D bludiště |
Název v anglickém jazyce: | 3D maze |
Akademický rok vypsání: | 2005/2006 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | slovenština |
Ústav: | Katedra softwarového inženýrství (32-KSI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Jana Štanclová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 14.11.2005 |
Datum zadání: | 14.11.2005 |
Datum a čas obhajoby: | 26.06.2007 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 26.06.2007 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 26.06.2007 |
Datum proběhlé obhajoby: | 26.06.2007 |
Oponenti: | RNDr. Jiří Dokulil, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je vytvořit hru inspirovanou hrou Descent. Úkolem hráče je najít cestu 3D bludištěm. Cestu v bludišti ztěžují počítačoví nepřátelé. Hráč má k dispozici několik druhů zbraní. V bludišti se nachází také objekty, které je možné sbírat a které hráči doplní život a náboje. Součástí hry bude i minimapa již navštívené oblasti pro snazší orientaci hráče v bludišti. Hru bude možné kdykoliv uložit. Důraz bude kladen i na grafický engine hry.
Program bude implementován pro OS win32 (s knihovnou OpenGL). |
Seznam odborné literatury |
[1] www.gamedev.net
[2] Jiří Žára, Bedřich Beneš, Petr Felkel - Moderní počítačová grafika |