Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Grafický editor pro hierarchické reaktivní plány
Název práce v češtině: Grafický editor pro hierarchické reaktivní plány
Název v anglickém jazyce: Graphical editor for hierarchical reactive plans
Akademický rok vypsání: 2005/2006
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce:
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 28.11.2005
Datum zadání: 28.11.2005
Zásady pro vypracování
Hierarchické reaktivní metody (HR) se často používají pro řízení chování autonomních agentů z počítačových her. Jednou z HR metod je POSH. Ve stávající implementaci POSHe se HR plány musí zapisovat v externím editoru. Student jednak vytvoří grafický editor HR plánů, který bude znát syntaxi POSHe, jednak pro ladící účely spojí editor a použitou implementaci POSHe s vhodným virtuálním světem pro autonomní agenty (například Unreal Tournamentem či Enty) a dále vytvoří tutoriál pro zapisování plánů v editoru. Pro spojování práce s externím virtuálním světem použije student již definovaných rozhraní.
Seznam odborné literatury
1. Práce Joanny Bryson a jejích studentů. http://www.cs.bath.ac.uk/~jjb/

2. Projekt Enti. Dokumentace a příslušné články. http://ckl.mff.cuni.cz/~bojar/enti/

3. Prostředí Unreal Tournamentu a popisy rozhraní. http://aiproject.wz.cz/index.html
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK