Grafický editor pro hierarchické reaktivní plány
Název práce v češtině: | Grafický editor pro hierarchické reaktivní plány |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Graphical editor for hierarchical reactive plans |
Akademický rok vypsání: | 2005/2006 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 28.11.2005 |
Datum zadání: | 28.11.2005 |
Zásady pro vypracování |
Hierarchické reaktivní metody (HR) se často používají pro řízení chování autonomních agentů z počítačových her. Jednou z HR metod je POSH. Ve stávající implementaci POSHe se HR plány musí zapisovat v externím editoru. Student jednak vytvoří grafický editor HR plánů, který bude znát syntaxi POSHe, jednak pro ladící účely spojí editor a použitou implementaci POSHe s vhodným virtuálním světem pro autonomní agenty (například Unreal Tournamentem či Enty) a dále vytvoří tutoriál pro zapisování plánů v editoru. Pro spojování práce s externím virtuálním světem použije student již definovaných rozhraní. |
Seznam odborné literatury |
1. Práce Joanny Bryson a jejích studentů. http://www.cs.bath.ac.uk/~jjb/
2. Projekt Enti. Dokumentace a příslušné články. http://ckl.mff.cuni.cz/~bojar/enti/ 3. Prostředí Unreal Tournamentu a popisy rozhraní. http://aiproject.wz.cz/index.html |