RPG hra pro 2 hráče v Unity
Název práce v češtině: | RPG hra pro 2 hráče v Unity |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Two-player RPG game in Unity |
Akademický rok vypsání: | 2023/2024 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | |
Ústav: | Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Řešitel: | Samuel Juraj Koprda - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 17.12.2023 |
Datum zadání: | 29.01.2024 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 29.01.2024 |
Zásady pro vypracování |
Cílem této práce je vytvořit top-down RPG hru pro 2 hráče s využitím herního enginu Unity. Oba hráči budou ovládat hru na stejném počítači v režimu split-screen. Kromě obou hráčů by se ve hře měly vyskytovat i NPC postavy, které budou moci hráčům pomáhat, být vůči nim neutrální, nebo jim i škodit. Součástí hry by měla být i základní surovinová ekonomika včetně těžby vhodných surovin, a možnosti z nich vyrábět různé předměty a zbraně – tato možnost by měla být k dispozici jak hráčům, tak NPC postavám ve hře. |
Seznam odborné literatury |
* Noor Shaker, Julian Togelius, Mark J. Nelson: Procedural Content Generation in Games, http://pcgbook.com/, 2016
* Unity Game Engine documentation, https://unity3d.com/learn * Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010 * MSDN Library, https://msdn.microsoft.com/library |