Interpret společenských her hraných na mapě složené ze čtverečků
Název práce v češtině: | Interpret společenských her hraných na mapě složené ze čtverečků |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Interpreter of Board Games Played on a Map Consisting of Possibly Movable Square Tiles |
Akademický rok vypsání: | 2022/2023 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Martin Pergel, Ph.D. |
Řešitel: | Dann Mosný - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 25.09.2023 |
Datum zadání: | 25.09.2023 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 27.09.2023 |
Zásady pro vypracování |
Uchazeč implementuje interpret společenských (deskových) her hraných na mapách sestávajících ze čtverečků (potenciálně pohyblivých). Funkčnost a použitelnost demonstruje implementací několika takových her, např. Amazing Labyrinth, Tsuro, Mice in a Maze, Snakes and Ladders a případně dalších dle vlastního uvážení a porady s vedoucím. |
Seznam odborné literatury |
M. Michaelis, E. Lippert: Essential C# 5.0, Addison-Wesley Professional 2012, ISBN 978-0321877581,
J. Skeet: C# in Depth (3rd Edition), Manning Publications 2013, ISBN 978-1617291340, R. Nystrom: Game Programming Patterns, Genever Benning 2014, ISBN 0990582906, M. McShaffry, D. Graham: Game Coding Complete (4th Edition), Cengage Learning 2012, ISBN 978-1133776574, Ch. Sells: Windows forms 2.0 Programming, Addison-Wesley Professional 2006, ISBN 978-0321267962. |