Alternativní představy žáků v rámci výuky fyziky
Název práce v češtině: | Alternativní představy žáků v rámci výuky fyziky |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Students' conceptions in physics education |
Klíčová slova: | představa, miskoncepce, fyzikální vzdělávání, bublinové úlohy |
Klíčová slova anglicky: | conception, misconception, physics education, concept cartoons |
Akademický rok vypsání: | 2019/2020 |
Typ práce: | závěrečná práce CŽV |
Jazyk práce: | |
Ústav: | Katedra didaktiky fyziky (32-KDF) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Martina Kekule, Ph.D. |
Řešitel: |
Zásady pro vypracování |
1. Seznámit se s doporučenou literaturou zabývající se alternativními představami žáků.
2. Dostupné materiály zdigitalizovat a připravit pro využití dalšími studenty učitelství. 3. Vybrané materiály v angličtině adaptovat pro prostředí našeho vzdělávání. 4. Vytvořit vlastní bublinové úlohy. |
Seznam odborné literatury |
Mandíková D., Trna J. (2011). Žákovské prekoncepce ve výuce fyziky. Paido.
Hejnová, E. Bublinové úlohy (Gravitace a Síla a pohyb). Interní materiál poskytnutý autorkou. Driver, R. et al. (1994). Making sense of secondary science. RoutledgeFarmer. Naylor, S., Keogh, B. (2014). Science concept cartoons. Set 1 and 2, Millgate House Education. |