Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Alternativní představy žáků v rámci výuky fyziky
Název práce v češtině: Alternativní představy žáků v rámci výuky fyziky
Název v anglickém jazyce: Students' conceptions in physics education
Klíčová slova: představa, miskoncepce, fyzikální vzdělávání, bublinové úlohy
Klíčová slova anglicky: conception, misconception, physics education, concept cartoons
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: závěrečná práce CŽV
Jazyk práce:
Ústav: Katedra didaktiky fyziky (32-KDF)
Vedoucí / školitel: RNDr. Martina Kekule, Ph.D.
Řešitel:
Zásady pro vypracování
1. Seznámit se s doporučenou literaturou zabývající se alternativními představami žáků.
2. Dostupné materiály zdigitalizovat a připravit pro využití dalšími studenty učitelství.
3. Vybrané materiály v angličtině adaptovat pro prostředí našeho vzdělávání.
4. Vytvořit vlastní bublinové úlohy.
Seznam odborné literatury
Mandíková D., Trna J. (2011). Žákovské prekoncepce ve výuce fyziky. Paido.
Hejnová, E. Bublinové úlohy (Gravitace a Síla a pohyb). Interní materiál poskytnutý autorkou.
Driver, R. et al. (1994). Making sense of secondary science. RoutledgeFarmer.
Naylor, S., Keogh, B. (2014). Science concept cartoons. Set 1 and 2, Millgate House Education.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK