Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
3D sociální síť
Název práce v češtině: 3D sociální síť
Název v anglickém jazyce: 3D social network
Klíčová slova: Sociální síť, 3D, Unity
Klíčová slova anglicky: Social Network, 3D, Unity
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML)
Vedoucí / školitel: RNDr. Jiří Švancara, Ph.D.
Řešitel: Bc. Lukáš Hruška - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 21.10.2019
Datum zadání: 21.10.2019
Datum potvrzení stud. oddělením: 30.10.2019
Datum a čas obhajoby: 14.09.2020 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:30.07.2020
Datum odevzdání tištěné podoby:31.07.2020
Datum proběhlé obhajoby: 14.09.2020
Oponenti: doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit 3D sociální síť, připravenou i pro následovnou VR podporu, kde uživatelé budou moci komunikovat pomocí chatu a push-to-talk komunikace. Dále by měli mít uživatelé možnost instalovat aplikace do 3D světa za běhu, které pak mohou používat s dalšími lidmi v dané virtuální místnosti.
Seznam odborné literatury
Unity Game Engine, https://unity3d.com/learn
Jeffrey Richter: CLR via C# (3rd Edition), Microsoft Press, February 2010
Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010
MSDN Library, https://msdn.microsoft.com/library
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK