3D sociální síť
Název práce v češtině: | 3D sociální síť |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | 3D social network |
Klíčová slova: | Sociální síť, 3D, Unity |
Klíčová slova anglicky: | Social Network, 3D, Unity |
Akademický rok vypsání: | 2019/2020 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Jiří Švancara, Ph.D. |
Řešitel: | Bc. Lukáš Hruška - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 21.10.2019 |
Datum zadání: | 21.10.2019 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 30.10.2019 |
Datum a čas obhajoby: | 14.09.2020 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 30.07.2020 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 31.07.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 14.09.2020 |
Oponenti: | doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je vytvořit 3D sociální síť, připravenou i pro následovnou VR podporu, kde uživatelé budou moci komunikovat pomocí chatu a push-to-talk komunikace. Dále by měli mít uživatelé možnost instalovat aplikace do 3D světa za běhu, které pak mohou používat s dalšími lidmi v dané virtuální místnosti. |
Seznam odborné literatury |
Unity Game Engine, https://unity3d.com/learn
Jeffrey Richter: CLR via C# (3rd Edition), Microsoft Press, February 2010 Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010 MSDN Library, https://msdn.microsoft.com/library |