Zájmové kroužky v mateřské škole.
Název práce v češtině: | Zájmové kroužky v mateřské škole. |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Hobby groups in in kindergarten. |
Klíčová slova: | zájmové kroužky, mateřská škola, podpora zdraví dětí, zátěž, režim dne |
Klíčová slova anglicky: | hobby groups, kindergarten, support of child health, stres, regime of day |
Akademický rok vypsání: | 2019/2020 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav hygieny 3. LF UK (12-HYG) |
Vedoucí / školitel: | MUDr. Eva Vaníčková, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 04.11.2019 |
Datum zadání: | 05.11.2019 |
Zásady pro vypracování |
Pokyny a instrukce 3. LF. Pravidelná konzultace se školitelem. |
Seznam odborné literatury |
Manuál prevence. Preventivní medicína. Havlínová M. a kol.: Kurikulum podpory zdraví v MŠ. Portál 2008 Lážová L.: MŠ komunikuje s rodiči. Portál 2013 Bečvářová Z.: Kvalita strategie a efektivita řízení MŠ. Portál 2010 Gardošová I., Dujková L. a kol.: Začít spolu. Metodický průvodce pro předškolní vzdělávání. Portál 2012 Stanovisko České školní inspekce k zájmovým kroužkům v MŠ. Fichnová K., Szobiová E.: Rozvoj tvořivosti a klíčových kompetencí dětí. Postál 2014 Informatorium. Časopis pro MŠ. Ročník 2017. Portál. |
Předběžná náplň práce |
Teoretická část - popis problematiky, výhody a nevýhody, nabídka a zařazování do denního režimu. Zátěž dětí, školní připravenost. Možná rizika ohrožení zdraví předškoláků. Praktikcá část - monitoring nabídky a zařazení do režimu dne ve vybrané lokalitě u všech MŠ (např. Žižkov, Jičín apod.) a vyhodnocení respektu stanoviska ČŠI. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Part of theory - description of problem, privilegies and disadvantigies, offer and regime of day. Stress of children, school readiness. Possibly risk of schoolers distress. Practical part - monitoring of offer and regime of day in select part/city by all kindergarten and evaluation respect of standpoint of Czech school inspection. |