Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Učitelovo pojetí rozvoje mapových dovedností žáků
Název práce v češtině: Učitelovo pojetí rozvoje mapových dovedností žáků
Název v anglickém jazyce: Teacher´s concept of pupils´map skills development
Klíčová slova: pojetí výuky, učitelé, mapové dovednosti, geografické vzdělávání
Klíčová slova anglicky: teaching concept, teachers, map skills, geography education
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340)
Vedoucí / školitel: RNDr. Martin Hanus, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 28.11.2016
Datum zadání: 28.11.2016
Předběžná náplň práce
Tato diplomová práce předkládá problematiku osobního pojetí výuky učitelů zeměpisu při rozvoji mapových dovedností u žáků. Výzkum bude prováděn pomocí dotazníkového šetření a doplňujících rozhovorů s učiteli. Cílem práce je srovnání pojetí rozvoje mapových dovedností na druhém stupni základní školy a nižším stupni gymnázia.

Pro řešení práce doporučuji absolvovat tyto předměty: Výzkumné metody v přírodovědném vzdělávání, Moderní technologie ve výuce.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis is focused on the teachers´ personal approach to the development of students´map skills. Research will be conducted using questionnaires and structured interviews with teachers. The aim of the study is to compare the concept of map skills development at the lower secondary level – elementary schools and grammar schools.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK