Framework pro tvorbu her typu tower defense
Název práce v češtině: | Framework pro tvorbu her typu tower defense |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Framework for Development of Tower Defense-like Games |
Klíčová slova: | framework, vývoj počítačových her, Tower Defense |
Klíčová slova anglicky: | framework, video games development, Tower Defense |
Akademický rok vypsání: | 2016/2017 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 02.11.2016 |
Datum zadání: | 02.11.2016 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 19.12.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 06.09.2017 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 21.07.2017 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 21.07.2017 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.09.2017 |
Oponenti: | RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je vytvořit multiplatformní framework pro implementaci her typu Tower Defense. Součásti frameworku je také tvorba ukázkové hry spolu s tutoriály, které prakticky ukazují jak framework použít. |
Seznam odborné literatury |
Framework MonoGame. http://www.monogame.net/
Herní engine unity. https://unity3d.com/ Unreal Engine 4. https://www.unrealengine.com/what-is-unreal-engine-4 Wave engine. https://waveengine.net/ SharpDX. http://sharpdx.org/ Xenko. http://xenko.com/ |