Váš prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je jeho podpora vypnutá. Některé funkce nemusejí být dostupné.
Učitelovo osobní pojetí výuky jako zásadní faktor výuky zeměpisu
Název práce v češtině:
Učitelovo osobní pojetí výuky jako zásadní faktor výuky zeměpisu
Název v anglickém jazyce:
Teacher´s personal teaching conception as a crucial factor of geography lessons
Klíčová slova:
učitelovo osobní pojetí výuky, vyučovací styly, cíle výuky zeměpisu, obsah výuky zeměpisu, mapy, učebnice
Klíčová slova anglicky:
teacher's personal teaching conception, teaching styles, geography teaching objectives, geography teaching content, maps, textbooks
Akademický rok vypsání:
2017/2018
Typ práce:
bakalářská práce
Jazyk práce:
čeština
Ústav:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340)
Vedoucí / školitel:
RNDr. Martin Hanus, Ph.D.
Řešitel:
skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení:
30.10.2017
Datum zadání:
30.10.2017
Datum odevzdání elektronické podoby: 30.07.2018
Datum proběhlé obhajoby:
11.09.2018
Oponenti:
Mgr. Matěj Vrhel
Předběžná náplň práce
Práce předpokládá diskusi významu učitelova pojetí výuky pro plánování a realizaci výuky zeměpisu na základních či středních školách. Na základě diskuse s literaturou a teoreticko-metodologické rozvahy pak bude připraven (a pilotován) výzkumný nástroj pro zjišťování pojetí výuky a jeho vlivu na výuku.