Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Učitelovo osobní pojetí výuky jako zásadní faktor výuky zeměpisu
Název práce v češtině: Učitelovo osobní pojetí výuky jako zásadní faktor výuky zeměpisu
Název v anglickém jazyce: Teacher´s personal teaching conception as a crucial factor of geography lessons
Klíčová slova: učitelovo osobní pojetí výuky, vyučovací styly, cíle výuky zeměpisu, obsah výuky zeměpisu, mapy, učebnice
Klíčová slova anglicky: teacher's personal teaching conception, teaching styles, geography teaching objectives, geography teaching content, maps, textbooks
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340)
Vedoucí / školitel: RNDr. Martin Hanus, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 30.10.2017
Datum zadání: 30.10.2017
Datum odevzdání elektronické podoby:30.07.2018
Datum proběhlé obhajoby: 11.09.2018
Oponenti: Mgr. Matěj Vrhel
 
 
 
Předběžná náplň práce
Práce předpokládá diskusi významu učitelova pojetí výuky pro plánování a realizaci výuky zeměpisu na základních či středních školách. Na základě diskuse s literaturou a teoreticko-metodologické rozvahy pak bude připraven (a pilotován) výzkumný nástroj pro zjišťování pojetí výuky a jeho vlivu na výuku.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK