Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Význam vitamínů ve výživě
Název práce v češtině: Význam vitamínů ve výživě
Název v anglickém jazyce: The importance of vitamins in the diet
Klíčová slova: Vitamíny, chemické vzdělávání na ZŠ a nižším stupni víceletých gymnázií, powerpointová prezentace, esenciální látky, zdravý životní styl, pestrá a vyvážená strava, přibližné stanovení obsahu vitamínů v různých potravinách
Klíčová slova anglicky: Vitamins, chemical education at primary and lower secondary schools level, PowerPoint presentation, an essential ingredient, healthy lifestyle, varied and balanced diet, approximate determination of vitamins in different foods
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: závěrečná práce CŽV
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky chemie (31-280)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Milada Teplá, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 05.02.2016
Datum zadání: 16.02.2016
Datum proběhlé obhajoby: 26.02.2016
Oponenti: RNDr. Renata Šulcová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Tato práce pojednává o významu vitaminů ve výživě. Práce obsahuje powerpointovou prezentaci, na jejíž základě probíhá výuka. Každý snímek prezentace je detailně popsán za účelem poskytnutí relevantních informací k danému tématu a doplněn didaktickými poznámkami. Výuka je rozdělena do dvou vyučovacích hodin a je doplněna laboratorním cvičením.
Vyučovací celky jsou provázány demonstračními pokusy, motivačními úkoly, referáty žáků a laboratorní prací. Práce je zakončena didaktickým testem a jeho autorským řešením.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This paper discusses the importance of vitamins in the diet. Work includes a PowerPoint presentation on whose basis are taught. Each slide presentation are described in detail in order to provide relevant information on the subject and supplemented with didactic notes. The course is divided into two classes and is complemented by laboratory exercises.
Teaching units are linked with demonstration experiments, motivational tasks, reports of students and lab work. The work ends with a didactic play, didactic test, and copyright solutions.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK