Přenositelnost transformace ICT výuky na 2. stupni ZŠ v Anglii do českých podmínek
Název práce v češtině: | Přenositelnost transformace ICT výuky na 2. stupni ZŠ v Anglii do českých podmínek |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Portability of transformation of lower secondary ICT education in England into the Czech conditions |
Klíčová slova: | přenositelnost, Computing, kurikulum, ICT, Anglie |
Klíčová slova anglicky: | portability, Computing, curriculum, ICT, Anglie |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra informačních technologií a technické výchovy (41-KITTV) |
Vedoucí / školitel: | doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 26.06.2014 |
Datum zadání: | 14.02.2015 |
Datum a čas obhajoby: | 07.09.2015 13:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R013B, 013B, Zelená učebna, přízemí, KITTV |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 09.07.2015 |
Datum proběhlé obhajoby: | 07.09.2015 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | PhDr. Ondřej Neumajer, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
1. Seznamte se s koncepcí a podmínkami pro zavedení změn v oblasti výuky zaměřené na témata technologicko-informatická na 2. stupni ZŠ v Anglii.
2. Seznamte se se stávající situací v ČR a strategiemi pro změny v oblasti ICT výuky (výzkum GA ČR mezi ICT učiteli 2. stupně ZŠ v ČR, dokumenty MŠMT ke Strategii digitálního vzdělávání v ČR, publikace doc. Janíka a spol. k reformě RVP) 3. Zmapujte stávající situaci na vybraných školách v Anglii a na základě šetření na vybraném vzorku učitelů 2. stupně ZŠ v Anglii zjistěte, jak jsou učitelé na změnu připraveni, s jakými problémy je nutno při zavádění takových zásadních kurikulárních změn v praxi počítat, jaké se vytvářejí podmínky (učebnice, portály, školení, technologické vybavení aj.) pro naplňování těchto změn ve školách v Anglii. 4. Zjistěte, jak čeští a zahraniční experti hodnotí chystané změny v pojetí obsahu technologicko-informatických předmětů pro 2. stupeň ZŠ v Anglii a přenositelnost anglického pojetí do českých podmínek. 5. Na základě výsledků získaných v teoretické a výzkumné části navrhněte doporučení pro změny vzdělávací oblasti ICT v RVP ZV. |