Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro
Název práce v češtině: Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro
Název v anglickém jazyce: Brand Audit as a tool for identifying brand´s current position in the market with an example of the brand Alpine Pro
Klíčová slova: Značka, audit značky, brand management, branding, pozice značky na trhu, řízení značky, Alpine Pro
Klíčová slova anglicky: Brand, Brand Audit, branding, brand management, brand’s market position, Alpine Pro
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 16.06.2014
Datum zadání: 16.06.2014
Datum a čas obhajoby: 15.06.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:15.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 15.06.2015
Oponenti: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro se zabývá vyhodnocováním pozice značky na trhu v procesu strategického řízení značky. V první části bakalářské práce jsou definovány důležité pojmy vztahující se ke značce a k brandingu. Dále jsou popsány jednotlivé kroky strategického řízení značky a nástroje, které slouží k vyhodnocování pozice značky na trhu. Mezi tyto nástroje patří i brand audit. Druhá část bakalářské práce se věnuje konkrétnímu příkladu brand auditu značky Alpine Pro. Nejprve je popsána historie značky, cílová skupina značky a situace na českém trhu outdoorového oblečení. Dále jsou analyzována čtyři P a prvky značky Alpine Pro. Česká značka Alpine Pro patří v kategorii outdoorového oblečení mezi výrazné značky na českém trhu, a to zejména díky spolupráci s Českým olympijským výborem. Cílem praktické části bakalářské práce je vyhodnotit současnou pozici značky Alpine Pro na českém trhu. Součástí praktické části bakalářské práce je vlastní výzkumné šetření, jehož výsledky slouží jako podklad k vytvoření brand resonance modelu značky Alpine Pro. Na závěr jsou navrhnuta strategická a taktická doporučení pro zlepšení pozice značky Alpine Pro na českém trhu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor thesis Brand Audit as a tool for identifying a brand's current position in the market with an example of the brand Alpine Pro analyses positioning of a brand in the market in the process of strategic brand management. In the first part of the bachelor thesis important terms that refer to brands and branding are defined. The description of each step in the process of strategic brand management and the tools, which are used for evaluating the position of the brand in the market, follow. One of these tools is called the Brand Audit, which consists of two parts: Brand exploratory and Brand inventory. In the second part of the bachelor thesis the Brand Audit of the brand Alpine Pro is conducted. First, the history of the brand, the target group and the situation in the Czech market of outdoor clothing is described. Then the analysis of four Ps and brand elements follows. The Czech brand Alpine Pro is a distinct brand in the Czech market, due to its cooperation with the Czech Olympic Committee. The aim of the bachelor thesis is to assess the current position of the brand Alpine Pro in the Czech market. The bachelor thesis includes own quantitative research, whose results will serve as a basis for creation of the Brand resonance model of the brand Alpine Pro. In the conclusion of the bachelor thesis strategic and tactical recommendations for improving the position of the brand Alpine Pro in the Czech market are suggested.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK