RPGcraft
Název práce v jazyce práce (slovenština): | RPGcraft |
---|---|
Název práce v češtině: | RPGcraft |
Název v anglickém jazyce: | RPGcraft |
Klíčová slova: | Hry, Minecraft, Hra na hrdinov, Lua |
Klíčová slova anglicky: | Games, Minecraft, RPG, Lua |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | slovenština |
Ústav: | Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS) |
Vedoucí / školitel: | doc. RNDr. Petr Hnětynka, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 02.11.2012 |
Datum zadání: | 05.11.2012 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 23.11.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 02.09.2013 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 28.07.2013 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 29.07.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 02.09.2013 |
Oponenti: | doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
úkolem bakalářské práce je vytvořit hru inspirovanou hrou Minecraft. Hra je typu "sandbox", tj. hráč může s herním světem interagovat v podstatě libovolný způsobem, jakkoliv jej měnit a cokoliv vytvářet.
Hra se bude odehrávat v dvourozměrném prostředí (2D) a na rozdíl od původní hry bude obsahovat prvky z tzv. "her na hrdiny" (RPG), a to zejména možnost plnění různých úkolu. Dále také hra umožní hráči automatizovat různé činnosti pomocí skriptů vytvořených v jazyce Lua. Celý systém bude vytvořen v jazyce Java. |
Seznam odborné literatury |
Eckel, B.: Thinking in Java
Andrew Davison: Killer Game Programming in Java |