Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Kooperativní editor her
Název práce v češtině: Kooperativní editor her
Název v anglickém jazyce: Cooperative game editor
Klíčová slova: editor her, RPG, skriptování
Klíčová slova anglicky: game editor, RPG, scripting
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS)
Vedoucí / školitel: RNDr. Jaroslav Keznikl, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 02.11.2012
Datum zadání: 02.11.2012
Datum potvrzení stud. oddělením: 23.11.2012
Datum a čas obhajoby: 20.06.2013 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:23.05.2013
Datum odevzdání tištěné podoby:23.05.2013
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2013
Oponenti: doc. RNDr. Martin Kruliš, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je vytvořit editor, který by umožňoval skupině lidí kooperativně vytvářet „jednoduché“ počítačové hry typu RPG za využití některého ze stávajících grafických enginů. Editor bude určen především pro laiky, ale může posloužit i jako jednoduchý nástroj pro modelování prototypů složitějších her. Editor bude mít intuitivní a uživatelsky přívětivé GUI. Editor se bude sestávat z několika logických částí: správce mapy herního světa, správce herních objektů a jejich grafické reprezentace, herní engine a realizátor logiky herního světa. Hlavní důraz bude kladen na jednoduchost používání a kooperaci. V rámci jednoduchosti používání bude editor nabízet nástroj pro vizuální specifikaci logiky hry pomocí rozhodovacích diagramů. Editor bude umožňovat vyexportovat vytvořenou hru jako samostatný spustitelný balíček.
Editor bude implementován v jazyce C# na platformě .NET 4.0 a bude postaven na technologii WPF 4 (Windows Presentation Foundation) a vhodném externím grafickém enginu. Součástí řešení bude jednoduchá demonstrační hra založená na vzniklém herním prostředí a vytvořená pomocí uvedeného editoru.

Seznam odborné literatury
[1] Adam Nathan: WPF 4 Unleashed, Sams, 2010, Sams Publishing
[2] Jeffrey Richter: CLR via C# (3rd Edition), Microsoft Press, February 2010
[3] Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010
[4] Chris Sells, Ian Griffiths: Programming WPF: Building Windows UI with Windows Presentation Foundation (2nd Edition), O'Reilly Media, September 2007
[5] Microsoft Developer Network Library: http://msdn.microsoft.com/library
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK