3D akční hra v podivném městě
Název práce v češtině: | 3D akční hra v podivném městě |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | 3D action game in a bizzare city |
Klíčová slova: | real-time akční hra, 3D hra, umělá inteligence, plánování |
Klíčová slova anglicky: | real-time action game, 3D game, artificial intelligence, planning |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Tomáš Balyo, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 23.10.2012 |
Datum zadání: | 24.10.2012 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 30.10.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 20.06.2013 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 24.05.2013 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 24.05.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 20.06.2013 |
Oponenti: | Mgr. David Hauzar, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je navrhnout a implementovat 3D akční hru pro jednoho hráče v městském prostředí. Pozice jednotlivých čtvrtí vůči sobě ovšem nebudou dodržovat základní fyzikální zákony prostoru. Hráč bude obsazovat pomocí plnění parciálních úkolů jednotlivé části města. Nepřítel řízen plánovačem se mu v tom bude snažit systematicky bránit a sám se pokusí město ovládnout. Implementováno bude jednak vlastní chování prostředí (nagenerování mapy, pohyb objektů, detekce kolizí). Dále pak i chování virtuálních lidí - náhodní kolemjdoucí, hráčovy spřátelené postavy, nepřítel s umělou inteligencí a jeho kumpáni. Program bude vytvořen pro .Net a XNA Framework na platformě Windows v programovacím jazyku C#.
|
Seznam odborné literatury |
[1] Microsoft Developer Network Library, http://msdn.microsoft.com/library/
[2] Christian Nagel et al.: Professional C# 2008, Wrox, 2008 [3] S. Russell, P. Norvig: Artificial Intelligence. A Modern Approach, Prentice Hall, 2003 [4] M. Ghallab, D. Nau, P. Traverso: Automated Planning: Theory and Practice, Morgan Kaufmann, 2004 |