Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
3D akční hra v podivném městě
Název práce v češtině: 3D akční hra v podivném městě
Název v anglickém jazyce: 3D action game in a bizzare city
Klíčová slova: real-time akční hra, 3D hra, umělá inteligence, plánování
Klíčová slova anglicky: real-time action game, 3D game, artificial intelligence, planning
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML)
Vedoucí / školitel: RNDr. Tomáš Balyo, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 23.10.2012
Datum zadání: 24.10.2012
Datum potvrzení stud. oddělením: 30.10.2012
Datum a čas obhajoby: 20.06.2013 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:24.05.2013
Datum odevzdání tištěné podoby:24.05.2013
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2013
Oponenti: Mgr. David Hauzar, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navrhnout a implementovat 3D akční hru pro jednoho hráče v městském prostředí. Pozice jednotlivých čtvrtí vůči sobě ovšem nebudou dodržovat základní fyzikální zákony prostoru. Hráč bude obsazovat pomocí plnění parciálních úkolů jednotlivé části města. Nepřítel řízen plánovačem se mu v tom bude snažit systematicky bránit a sám se pokusí město ovládnout. Implementováno bude jednak vlastní chování prostředí (nagenerování mapy, pohyb objektů, detekce kolizí). Dále pak i chování virtuálních lidí - náhodní kolemjdoucí, hráčovy spřátelené postavy, nepřítel s umělou inteligencí a jeho kumpáni. Program bude vytvořen pro .Net a XNA Framework na platformě Windows v programovacím jazyku C#.
Seznam odborné literatury
[1] Microsoft Developer Network Library, http://msdn.microsoft.com/library/
[2] Christian Nagel et al.: Professional C# 2008, Wrox, 2008
[3] S. Russell, P. Norvig: Artificial Intelligence. A Modern Approach, Prentice Hall, 2003
[4] M. Ghallab, D. Nau, P. Traverso: Automated Planning: Theory and Practice, Morgan Kaufmann, 2004
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK