Oborové čtení ve výuce zeměpisu: přístupy učitelů v širším kontextu
Název práce v češtině: | Oborové čtení ve výuce zeměpisu: přístupy učitelů v širším kontextu |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Reading in geographical teaching: teacher´s approach in a wider context |
Klíčová slova: | oborové čtení, oborová gramotnost, potenciál textu, náročnost textu, přístup učitele, profesní vědění, vidění a jednání, přesvědčení učitele, profesní učení, zakotvená teorie |
Klíčová slova anglicky: | reading in disciplines, disciplinary literacy, text complexity, teacher´s attitude, professional knowing, vision and action, teacher´s belief, professional learning, grounded theory |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | disertační práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340) |
Vedoucí / školitel: | doc. RNDr. Dana Řezníčková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 30.11.2010 |
Datum zadání: | 30.11.2010 |
Datum a čas obhajoby: | 13.09.2019 13:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.07.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 13.09.2019 |
Oponenti: | doc. RNDr. Miroslav Marada, Ph.D. |
doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc. | |
Konzultanti: | PhDr. Hana Košťálová |