Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Specifika internetového knižního trhu
Název práce v češtině: Specifika internetového knižního trhu
Název v anglickém jazyce: Specifics of online book market
Klíčová slova: internetové knihkupectví, prodej knih online, online knihkupectví, prodej knih, internetový knižní trh, knižní trh, internet, optimalizace pro vyhledávače, internetový marketing
Klíčová slova anglicky: internet bookshop, internet bookstore, online bookselling, online bookshop, online bookstore, internet book market, book market, internet, search engine optimization, internet marketing
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK)
Vedoucí / školitel: Ing. Petr Očko, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 18.11.2010
Datum zadání: 18.11.2010
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum a čas obhajoby: 08.02.2012 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:04.01.2012
Datum proběhlé obhajoby: 08.02.2012
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: Mgr. Michaela Dombrovská, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je rozbor, popis a zhodnocení současného stavu internetového knižního trhu, popsání rozdílů internetového knižního trhu a prodeje knih v kamenných obchodech s hlavním důrazem na marketingové a obchodní strategie a nástroje prodejců.
Předběžná osnova:
1. Úvod
2. Výhody a nevýhody prodeje knih online
3. Optimalizace pro vyhledávače
4. Použitelnost a přístupnost
5. Internetový marketing
6. Rozdíly v prodeji knih online a v kamenných obchodech
7. Závěr
Bakalářská práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
Seznam odborné literatury
1. JANOUCH, Viktor. Internetový marketing : Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
2. GRAPPONE, Jennifer. SEO = Search Engine Optimization : ovládněte SEO a získejte výhodu před konkurencí : optimalizujte své webové stránky pro vyhledávací servery : přiveďte na své stránky zákazníky dříve, než to udělá konkurence. Vyd. 1. Brno : Zoner Press, 2007. 328 s. ISBN 978-80-86815-85-5.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK