Specifika internetového knižního trhu
Název práce v češtině: | Specifika internetového knižního trhu |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Specifics of online book market |
Klíčová slova: | internetové knihkupectví, prodej knih online, online knihkupectví, prodej knih, internetový knižní trh, knižní trh, internet, optimalizace pro vyhledávače, internetový marketing |
Klíčová slova anglicky: | internet bookshop, internet bookstore, online bookselling, online bookshop, online bookstore, internet book market, book market, internet, search engine optimization, internet marketing |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Petr Očko, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 18.11.2010 |
Datum zadání: | 18.11.2010 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum a čas obhajoby: | 08.02.2012 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 04.01.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 08.02.2012 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Mgr. Michaela Dombrovská, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem bakalářské práce je rozbor, popis a zhodnocení současného stavu internetového knižního trhu, popsání rozdílů internetového knižního trhu a prodeje knih v kamenných obchodech s hlavním důrazem na marketingové a obchodní strategie a nástroje prodejců. Předběžná osnova: 1. Úvod 2. Výhody a nevýhody prodeje knih online 3. Optimalizace pro vyhledávače 4. Použitelnost a přístupnost 5. Internetový marketing 6. Rozdíly v prodeji knih online a v kamenných obchodech 7. Závěr Bakalářská práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
Seznam odborné literatury |
1. JANOUCH, Viktor. Internetový marketing : Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7. 2. GRAPPONE, Jennifer. SEO = Search Engine Optimization : ovládněte SEO a získejte výhodu před konkurencí : optimalizujte své webové stránky pro vyhledávací servery : přiveďte na své stránky zákazníky dříve, než to udělá konkurence. Vyd. 1. Brno : Zoner Press, 2007. 328 s. ISBN 978-80-86815-85-5. |