Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Přínos aktivit s využitím koní pro děti se specifickými potřebami
Název práce v češtině: Přínos aktivit s využitím koní pro děti se specifickými potřebami
Název v anglickém jazyce: Benefits of Equine Facilitated Learning for children with special needs
Klíčová slova: děti se specifickými potřebami, animoterapie, hiporehabilitace, aktivity s využitím koní
Klíčová slova anglicky: Children with special needs, animotherapy, hiporehabilitation, Equine Facilitated Learning
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: HTF - Katedra učitelství (28-08)
Vedoucí / školitel: Mgr. Lenka Chittussiová
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 25.10.2010
Datum zadání: 25.10.2010
Datum a čas obhajoby: 12.09.2011 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:14.04.2011
Datum proběhlé obhajoby: 12.09.2011
Oponenti: Mgr. Jana Poláčková
 
 
 
Seznam odborné literatury
HOLLÝ, K., HORNÁČEK, K. :Hipoterapie: Léčba pomocí koně. Ostrava, Montanex a.s., 2005,Vol. 2. 293 s.
JISKROVÁ, I., CASKOVÁ, V., DVOŘÁKOVÁ, T. (2010): Hiporehabilitace. Brno, Mendeleova univerzita v Brně, agronomická fakulta, 147 s.
JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, J. (2008): Reedukace specifických poruch učení. Praha, Portál, s.176., ISBN 978-80-7367-474-8.
MATĚJČEK, Z. (1995) :Dyslexie : Specifické poruchy čtení. Jinočany, H+H, 269 s.
MÜLLER, O (2005): Terapie ve speciální pedagogice-teorie a metodika. Olomouc, Univerzita Palackého, 295 s.
PIPEKOVÁ, J.a kol. (2006): Kapitoly ze speciální pedagogiky. 2. rozšířené vydání. Brno, Paido, 404 s.
SLOWÍK, J. (2007): Speciální pedagogika. Praha, Grada, 160 s.
ŠVARCOVÁ, I. (2006): Mentální retardace. 3. vydání. Praha, Portál, 200 s.
VALENTA, M., MÜLLER, O. et al: (2007): Psychopedie. 3. vydání. Praha., Parta, 392 s.
VÍTKOVÁ, M.a kol.(2003): Integrativní speciální pedagogika. Brno, Paido, 461 s.
ZELINKOVÁ, O. (2003): Poruchy učení. Praha, Portál, 263s.
CHRÁSTKA, M. (2007): Metody pedagogického výzkumu. Základy kvantitativního výzkumu. Praha, Grada, 265 s.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK