Výuka žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na přírodovědné předměty na středních školách
Název práce v češtině: | Výuka žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na přírodovědné předměty na středních školách |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Teaching students with specific learning difficulties focusing on science at high schools |
Klíčová slova: | specifické poruchy učení, přírodovědné předměty, střední škola, integrace, inkluze |
Klíčová slova anglicky: | specific learning difficulties, science, high school, integration, inclusion |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 03.11.2010 |
Datum zadání: | 27.01.2011 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 07.05.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 30.05.2012 |
Oponenti: | Mgr. Veronika Kortová |
Předběžná náplň práce |
Analýza ?VP cca 15 Z? a S? - integrace žáků se specifickými poruchami učení na Z? a S?. Přehled a charakteristika specifických poruch učení. Dotazníkové šetření - povědomí žáků o specifických poruchách učení. Návrhy pro přípravu výuky a výukový materiál pro učitele, v jejíchž třídách jsou integrovaní žáci se specifickými poruchami. Porovnání přístupů k integraci žáků se specifickými poruchami do běžných tříd - ČR vs. zahraničí. |