Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Databáze s obchodně-marketingovými informacemi a jejich využití z pohledu marketingového pracovníka
Název práce v češtině: Databáze s obchodně-marketingovými informacemi a jejich využití z pohledu marketingového pracovníka
Název v anglickém jazyce: Business and marketing information databases and their usage from marketing manager´s point of view
Klíčová slova: databáze firem, databáze ekonomických subjektů, firemní databáze, adresáře firem, firemní informace, hospodářské informace, obchodně-marketingové informace, poskytovatelé informací o firmách
Klíčová slova anglicky: databases of companies, economic subjects databases, databases of businesses, company directories, company information, economic information, marketing and business information, company information providers
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK)
Vedoucí / školitel: Ing. Martin Souček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 19.10.2010
Datum zadání: 19.10.2010
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum a čas obhajoby: 06.06.2011 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:03.05.2011
Datum proběhlé obhajoby: 06.06.2011
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: Ing. Petr Očko, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zpracovat přehled komerčních databází s obchodně-marketingovými informacemi o firmách v České republice, které jsou současně dostupné na českém trhu, a na příkladu dvou z nich demonstrovat jejich využití marketingovým pracovníkem v rámci jeho činností v konkrétní firmě.
Předběžná osnova práce:
1. Úvod
2. Vznik a vývoj komerčních databází
3. Přehled současně dostupných databází s obchodně-marketingovými informacemi o firmách v České republice na českém trhu
4. Analýza a porovnání dvou vybraných databází, demonstrace na příkladu
5. Závěr
Seznam odborné literatury
Doporučená literatura:
1. DEFLEUR, Melvin L.; BALLOVÁ-ROKEACHOVÁ, Sandra J. Teorie masové komunikace. 1. vyd. Praha : Karolinum, 1996. 363 s. ISBN 80-7184-09-8.
2. SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
3. SKLENÁK, Vilém. Data, informace, znalosti a Internet. 1. vyd. V Praze : C.H. Beck, 2001. 507 s. ISBN 80-7179-409-0.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK