Databáze s obchodně-marketingovými informacemi a jejich využití z pohledu marketingového pracovníka
Název práce v češtině: | Databáze s obchodně-marketingovými informacemi a jejich využití z pohledu marketingového pracovníka |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Business and marketing information databases and their usage from marketing manager´s point of view |
Klíčová slova: | databáze firem, databáze ekonomických subjektů, firemní databáze, adresáře firem, firemní informace, hospodářské informace, obchodně-marketingové informace, poskytovatelé informací o firmách |
Klíčová slova anglicky: | databases of companies, economic subjects databases, databases of businesses, company directories, company information, economic information, marketing and business information, company information providers |
Akademický rok vypsání: | 2008/2009 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Martin Souček, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 19.10.2010 |
Datum zadání: | 19.10.2010 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum a čas obhajoby: | 06.06.2011 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 03.05.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.06.2011 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Ing. Petr Očko, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je zpracovat přehled komerčních databází s obchodně-marketingovými informacemi o firmách v České republice, které jsou současně dostupné na českém trhu, a na příkladu dvou z nich demonstrovat jejich využití marketingovým pracovníkem v rámci jeho činností v konkrétní firmě.
Předběžná osnova práce: 1. Úvod 2. Vznik a vývoj komerčních databází 3. Přehled současně dostupných databází s obchodně-marketingovými informacemi o firmách v České republice na českém trhu 4. Analýza a porovnání dvou vybraných databází, demonstrace na příkladu 5. Závěr |
Seznam odborné literatury |
Doporučená literatura:
1. DEFLEUR, Melvin L.; BALLOVÁ-ROKEACHOVÁ, Sandra J. Teorie masové komunikace. 1. vyd. Praha : Karolinum, 1996. 363 s. ISBN 80-7184-09-8. 2. SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1. 3. SKLENÁK, Vilém. Data, informace, znalosti a Internet. 1. vyd. V Praze : C.H. Beck, 2001. 507 s. ISBN 80-7179-409-0. |